• Ik zag dit filmpje op Facebook en vond het gewoon te geweldig om hier niet te posten.



    Ik heb me echt een kriek gelachen bij het zien van dit. Ik heb zelf nog geen kinderen gekocht, maar voor ik de pil nam, kwam ik echt slecht van de buikpijn en de druk die precies op mijn buik werd uitgeoefend. Ik kan me dus wel inbeelden hoeveel pijn er met een geboorte komt. Heerlijk hoe eindelijk eens getoond wordt dat mannen deze pijn dus ook niet aankunnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Koop jij kinderen dan? ._.


    -

    Genius schreef:
    Koop jij kinderen dan? ._.
    Een kind kopen is een normale uitdrukking bij ons.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 20:29 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Had ik ook al gezien op tv, lachte me rot, revenge.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Die had ik op tv gezien, geniaal.
    Alleen was dat nog een streepje op het lijstje van "Redenen waarom ik geen kinderen wil".

    Dit mogen ze van mij bij alle mannen doen die beweren dat ik de ballen getrapt worden pijnlijker is dan kinderen krijgen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Dit mogen ze van mij bij alle mannen doen die beweren dat ik de ballen getrapt worden pijnlijker is dan kinderen krijgen.


    •*• Lululu •*•

    Haha :'D Lach mij hier kapot om!
    Totdat het waarschijnlijk mijn beurt is ;c


    •*• Lululu •*•

    Daarom wil ik dus niet zwanger raken. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Haha.:'D
    Dit filmpje ga ik gewoon laten zien als mannen er flauwe grappen over gaan maken.(cat)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Toen ik de titel van het topic zag, moest ik hier al aan denken :'D Geweldig!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Had ik in de krant over gelezen, ik ga hem even kijken :3


    Tijd voor koffie.

    Hahaha ja super grappig. Had het op tv gezien, keileuk.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik had deze aflevering gezien:D
    Eigenlijk zouden alle mannen op de wereld dit een keer moeten ondergaan, dan zullen ze nooit meer zielig lopen doen of minderwaardig tegen de vrouwen :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik had deze aflevering gezien:D
    Eigenlijk zouden alle mannen op de wereld dit een keer moeten ondergaan, dan zullen ze nooit meer zielig lopen doen of minderwaardig tegen de vrouwen :Y)

    Wie zegt dat alle mannen minderwaardig doen tegenover de vrouw? :p Ik heb meer respect voor vrouwen dan voor mannen.


    Take me to wonderland

    Haha, dit was echt supergrappig, ik heb het op tv gezien. ;'D