• Ik snap mijn beste vriend niet meer, of beter gezegd onze vriendschap.
    Een paar weken terug gaf hij mij nog een knuffel omdat hij blij was om me te zien.
    En nu doet hij heel raar en negeert hij me 9 van de 10 keer.
    Gisteren begon hij opeens tegen me te praten:
    'Kijk dit is mijn ex.' -laat ping plaatje- 'ze wil me weer terug maar ik haar niet. Dus ik heb haar afgewezen.'. Zomaar uit het niets. Ik zat gewoon bij een stel vriendinnen en hij zat aan de tafel naast ons en opeens roept hij mij naam en vertel hij dat.

    Ik snap hem niet meer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Huh, is die jongen die jij je beste vriend noemt nou ook je ex of begrijp ik het verkeerd? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Huh, is die jongen die jij je beste vriend noemt nou ook je ex of begrijp ik het verkeerd? :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vraag het hem? (:

    Dat is raar.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dat is echt weird :S
    Ik zou hem vragen waarom 'ie dat deed?


    26 - 02 - '16

    Nee, haar beste vriend doet raar (van Sushita) en negeert haar. En toen laat hij haar een ping plaatje zien van zijn ex-vriendin dus niet Sushita en die wil ex-vriendin wil hem terug maar hij haar niet.

    Misschien is hij gewoon in war door dat gedoe met zijn ex. Je hebt mensen die bij zulke situaties gewoon dichtklappen en andere gaan negeren, hij zal vast wel opknappen

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 17:02 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Misschien is hij wel verliefd op je? :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Diggory schreef:
    Misschien is hij wel verliefd op je? :O


    Was hij. Afgelopen toen heeft hij me nog gevraagd maar ik zei nee. Toen deed hij heel anders. Veel aardiger enzo. En toen ik hem afwees deed hij de maanden daarna ook gewoon normaal


    "Ignite, my love. Ignite."

    Reassurance schreef:
    Huh, is die jongen die jij je beste vriend noemt nou ook je ex of begrijp ik het verkeerd? :'D


    Nee, je begrijpt het verkeerd. :'D

    Ik ben niet zijn ex.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sushita schreef:
    (...)

    Was hij. Afgelopen toen heeft hij me nog gevraagd maar ik zei nee. Toen deed hij heel anders. Veel aardiger enzo. En toen ik hem afwees deed hij de maanden daarna ook gewoon normaal

    Hmm laat hem misschien dan een tijdje met rust? (;


    It's going to be difficult, but not impossible.