• Oké, ik ga dood.
    Like, iedereen houd hier wel oh zo veel van de warmte, de zon, de zomer en de lente. Ik heb er een hékel aan xO
    Waarom? Omdat :
    -Ik hooikoorts heb, niet zo hard, maar ik nies me wel kapot etc.
    -Ik misselijk word van de warmte, zélfs al stap ik gewoon ik moet me vastgrijpen aan iets of ik val op m'n gat of zo xO
    -Ik die beestjes pokke irritant vind, zeker die kleine viezige dingen en wéspen.

    Nog iemand die een hekel heeft aan de zomer/lente?

    Ben blij dat ik niet de enige ben.
    Ik ben ook sneller duizelig.
    Maar geef mij maar Regen en donder.
    Met de warmte ben je veel te snel moe,lastig en kun je je moelijker concentreren in de les.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb een hekel aan warmte die te warm is, of te lang aanhoud. Je moet dus echt niet met 30° bij me aan komen zetten :'D
    En die beestjes zijn eng, vies en irritant oO


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Don't worry, vanaf morgen is het regenen en kou geblazen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Deliverance schreef:
    Ik heb een hekel aan warmte die te warm is, of te lang aanhoud. Je moet dus echt niet met 30° bij me aan komen zetten :'D
    En die beestjes zijn eng, vies en irritant oO

    Ik zie mezelf met 30 graden al in een tent zitten op M'era Luna (Y)
    Scheisse dus.


    No growth of the heart is ever a waste

    aaaahw.
    NEE t mag morgen niet regenen D:
    k moet voor de melkweg zitten.
    anyways. k vind t warme weer ook kud. maar k wil GEEN regen


    The economy is suffering, let it DIE!

    de warmte is opzich niet erg als je stil zit :X
    maar op de fiets oooo ben je zo dood (6)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik niet :'D
    'k kan er alleen niet goed tegen x'D 'k ben vandaag bij Lo draaierig geworden =='


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Regen zuigt zo zwaar he. Als er iets is dat ik haat dan is het regen. Niks geen problemen met onweer, bliksem en die shit maar kom niet met die fxcking kolereregen aanzetten.


    No growth of the heart is ever a waste

    NOOH laat het morgen alsjeblieft zoals vandaag worden :cries:
    maar anyway; ja, ik vind het niet fijn als het zolang warm blijft en het dan benauwd word enzo. +ik haat beestjes ook XD maar ik vind het opsich wel fijn als het gewoon tussen de 20 en 30 graden is :]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Verwachting
    Van het noorden uit vooral vannacht wolkenvelden. Morgen minder overdag zon, maar vrijwel overal droog.
    dinsdag 02 juni 2009 18.28 uur

    Oke mensen, ik heb volgens mij loos alarm geslagen. Volgens het knmi blijft het droog. maar goed, laat het niet de eerste keer zijn dat die weergasten het mis hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    haat aan warmte, door die kutvliegjes....

    Whaha nou, val dood dan x] Jeeezus je gaat er dus echt niet dood aan x'D Lekker weer bruin worden en leem doen in de hitte, dat mag ik wel :Y)
    Af en toe een regenbuitje tussendoor, maar lekker die hitte.
    Veel plezier met doodvallen


    Your make-up is terrible

    Ik hou fn warmte maar i hate the sun :Y)


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    TeddyMurder schreef:
    Whaha nou, val dood dan x] Jeeezus je gaat er dus echt niet dood aan x'D Lekker weer bruin worden en leem doen in de hitte, dat mag ik wel :Y)
    Af en toe een regenbuitje tussendoor, maar lekker die hitte.
    Veel plezier met doodvallen

    Bedankt?

    ik vind het leuk als ik niets hoef te doen, maar als ik naar school moet vind ik het niet leuk... iedereen kan dan lekker buiten zitten en wat doen wij? binnen kijken naar een of andere domme opdracht... ><