• hea ik vertel het maar meteen, ik heb twee weken geleden een jongen ontmoet op blackbunny.nl

    ik heb die gast dus steeds op de cam gezien en nu heb ik afgelopen maandag met hem afgesproken.. het was best oke hoor hij zoent ook heel goed..

    maarin de lift ging hij mij zeg maar fingeren en hij was zegmaar helemaal opgewonden en ik heb de hele dag niets gevoelt niets...

    dus nu dacht ik ik heb bindingsangst [en dan bedoel ik niet een beetje maar echt bindingsangst..] dus het zou wel normaal zijn.. maar ik weet nu niet wat ik moet doen

    hij woont ongeveer een uur met de auto van mijn huis af en elke keer als ik aan hem denk wordt ik gewoon onzeker en een beetje misselijk..

    maar ik weet niet of ik nou moet zeggen dat ik niets met hem will want hij is well heel ief enzo, hij is zorgzaam en knuffelt graag maar aan de ander kant wordt ik zenuwachtig van hem ik ben 5 jaar jonger [ik 17 hij 22] en ik ben nog hartstikke maagd en ik wil graag rustig aan doen maar ik weet ook niet meer wat ik aan moet..

    moet ik hem kwetsen net als alle jongens die te dicht bij mij komen of moet ik bij hem blijven om te zien hoe het gaat, ik wil geen spijt krijgen van mijn besluit.... weet iemand wat ik moet doen of heeft iemand hetzelfde meegemaakt.

    aub reageren.. ik zit er best wel mee ik praat al sinds onze "date" niet meer met hem. en ik kan me nergens ander Op concentreren..

    xx Noëlle(H)


    C'est La Vie<3

    Titel aangepast i.v.m. hoofdletters.


    I clicked my heels and wished for you.

    thnx


    C'est La Vie<3

    Praat met hem en zeg dat je er nog niet klaar voor bent. Als hij jou waard is dan zal hij er begrip voor hebben.


    All this dampness is damp.

    wat soldier zegt...


    You can do whatever you want,if you beliebe in that(L)

    Soldier schreef:
    Praat met hem en zeg dat je er nog niet klaar voor bent. Als hij jou waard is dan zal hij er begrip voor hebben.