• De stelling van deze week luidt:
    De jeugd van tegenwoordig kent geen echte muziek meer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    niet mee eens. vroeger maakte ze gewoon andere muziek met een andere smaak. dat betekent niet dat wij naar dezelfde personen moeten gaan luisteren, het is gewoon anders. maar wij luisteren best goede muziek!


    geen enkele weg lijdt je ergens naartoe als je zelf niet weet waar je heen wilt.

    Wat is goed? Wat is slecht? Iedereen vat dat anders op, kijk ik zie goede muziek als melodieus, en dat het goed klinkt. Maarja velen vinden metal ook weer melodieus, en dat vind ik absoluut weer niet ;p


    Ligt and Darkness are both very different..

    Neee.

    ik ga niet moeilijk doen met een heel verhaal van muziek maar ben er gewoon niet! mee eens.


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Oneeens, die oude mensen niet :3 #okelaatmaar


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oneens.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    xlufjoetoexx schreef:
    Ieder heeft zijn eigen smaak. Over het algemeen, vindt deze generatie de muziek van vroeger slecht, en de vorige generatie vindt de muziek nu slecht. Dus om het zo te zeggen: ouderen vinden dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent, maar wat is echte muziek nu eigenlijk? Er bestaat volgens mij niks als échte muziek. Iedereen vindt de muziek die hij/zij leuk vindt, echte muziek.
    Dus... Oneens (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    zwaar oneens


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Boelshit, ieder heeft zijn eigen muziek smaak.
    Ik vind muziek waar mijn ouders naar luisteren huis slecht.


    Xxx

    Ik vind de muziek die ik luister geweldig en de muziek van bijvoorbeeld mijn ouders vind ik echt prut, en andersom is dat volgens mij ook zo. Ieder zn eigen mening.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oneens. 'Echte muziek' bestaat niet aangezien iedereen er zijn eigen mening over heeft.


    Felix

    Sympathy schreef:
    Nee, omdat sommige artiesten geen goede muziek maken of echt muziek maken dat nergens op slaat betekent niet gelijk dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent. En ik vind dat ieder zo zijn eigen smaak heeft. Dus ja... Niet mee eens.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Sneasel schreef:
    Hangt ervan af wat je echte muziek noemt. :')

    Haides schreef:
    Haha ik vroeg mijn vader deze stelling dus en hij zei: Nou voor veel jongeren gelt dit wel, ze kunnen alleen nog maar naar die boemboem muziek luisteren.
    Eigenlijk klopt dit wel (krul)
    Amen.

    En dat vind ik ook weer over één kam scheren. Ik luister helemaal niet naar 'boemboem' muziek en een heleboel mensen die ik ken ook niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Muziek is muziek, er bestaat geen "echte" muziek naar mijn mening.


    Don't dream your life, but live your dream!