• Je leest het en hoort het overal. Bijna iedereen overlijdt aan kanker. Die vreselijke ziekte! En als ik dat lees, als er weer iemand overleden is daaraan. Dan gaan mijn gedachten weer naar mijn 2 ooms en opa die er ook aan overleden zijn. Dat doet me verdriet, het maakt me boos. Die ziekte is zo oneerlijk! Er is geen middel tegen. Dat maakt me zo boos. En het is gewoon zo gemeen!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Het maakt heel veel mensen boos, en dan mensen die er mee schelden. Ze hebben totaal geen idee wat ze iemand aan doen, die het kent of mee maakt.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Life's a bitch.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind het ook kut, iedereen sterft aan kanker en ik HAAT kanker..
    Mijn opa is ook dit jaar aan kanker overleden en als ik dan kanker hoor moet ik altijd aan hem denken..


    Stop wishing, Start doing..

    Het heeft niet zo veel nut om boos te worden, je helpt jezelf er alleen maar mee.
    Jep, ik weet hoe het voelt, mijn oma is er aan overleden.


    SLOAN.

    (huil) *is weer in huilen uitgebarsten*


    Happy Birthday my Potter!

    Reseda schreef:
    Life's a bitch.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik haat het ook, mijn oma is aan kanker overleden. =(


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Serophina schreef:
    Ik vind het ook kut, iedereen sterft aan kanker en ik HAAT kanker..
    Mijn opa is ook dit jaar aan kanker overleden en als ik dan kanker hoor moet ik altijd aan hem denken..

    Ja idd! En er is niks tegen te doen ¬¬ Ze vechten en vechten voor hun leven en dan lukt het je nóg niet :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Je bedoelt dat mensen met kanker schelden? Ja, dat is écht vreselijk. Vooral als het nog echt gericht en gemeend is. Máár je hebt ook mensen die het als 'stopwoordje' gebruiken en dus niet gericht op de ziekte. Dus bijvoorbeeld: 'Ja ik heb echt kanker erge honger', dan vind ik het een stuk minder erg want dan is het niet gericht op de ziekte zelf. Het is dan gewoon een stopwoordje zoals bijvoorbeeld 'tering'. 'Ik heb tering erge honger'. Ik vind het wel echt lame als je stopwoordje kanker is, daar niet van hoor. You snap? Anyway, in Nederland wordt met ziektes gescholden terwijl het vaak niet gericht is op de ziekte zelf en dan vind ik het okay. Maar als mensen écht heel veel met kanker praten in mijn bijzijn dan wijs ik ze er wel echt even op aangezien mijn vader, soort van oom, twee opa's en een oom eraan zijn overleden.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 21:02 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Mentha schreef:
    Het maakt heel veel mensen boos, en dan mensen die er mee schelden. Ze hebben totaal geen idee wat ze iemand aan doen, die het kent of mee maakt.


    There's power in the words you whisper.

    Poseidon schreef:
    Je bedoelt dat mensen met kanker schelden? Ja, dat is écht vreselijk. Vooral als het nog echt gericht en gemeend is. Máár je hebt ook mensen die het als 'stopwoordje' gebruiken en dus niet gericht op de ziekte. Dus bijvoorbeeld: 'Ja ik heb echt kanker erge honger', dan vind ik het een stuk minder erg want dan is het niet gericht op de ziekte zelf. Het is dan gewoon een stopwoordje zoals bijvoorbeeld 'tering'. 'Ik heb tering erge honger'. Ik vind het wel echt lame als je stopwoordje kanker is, daar niet van hoor. You snap? Anyway, in Nederland wordt met ziektes gescholden terwijl het vaak niet gericht is op de ziekte zelf en dan vind ik het okay. Maar als mensen écht heel veel met kanker praten in mijn bijzijn dan wijs ik ze er wel echt even op aangezien mijn vader, soort van oom, twee opa's en een oom eraan zijn overleden.

    Waat is je vader overleden? Woow heftig! :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Danku, dit kon er nog wel ff bij.. :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Diggory schreef:
    (...)
    Waat is je vader overleden? Woow heftig! :O

    Yeh, voor mijn ogen.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik mag mijn 2 handen kussen dat in mijn familie niemand aan kanker is gestorven.
    Of toch wel. Fuck.
    Als kanker een mens was dan had ik die al levend verbrand.


    Owl you need is love.

    Sucks. Beter zet je het een beetje van je af, anders ben je constant verdrietig.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."