Nee dat is underground rap mijn favoriete muziekstijl.
Maar ik bedoel dat dat voor een ander ook Trance of hardcore kan zijn.
Ik dacht dat je 'mijn muzieksmaak kan voor iemand anders ook trance en hardcore zijn' bedoelde. Well, dan hoef je echt niet zo overdreven te reageren met 'mega facepalm'. ^^
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
Shadowlife schreef:
Klopt en klopt niet.
Idd dat de ouderen een andere muziekstijl kennen dan de muziekstijl van deze tijd. Maar als je kijkt naar de soort muziek, blues enz. dan vind ik de muziek van vroeger leuker en veel sfeervoller, dan dat geschreeuw van nu. Maar dat is mijn mening, niet die van jullie ^^
Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.
Haha ik vroeg mijn vader deze stelling dus en hij zei: Nou voor veel jongeren gelt dit wel, ze kunnen alleen nog maar naar die boemboem muziek luisteren.
Eigenlijk klopt dit wel
Amen.
Sympathy schreef:Nee, omdat sommige artiesten geen goede muziek maken of echt muziek maken dat nergens op slaat betekent niet gelijk dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent. En ik vind dat ieder zo zijn eigen smaak heeft. Dus ja... Niet mee eens.
Shadowlife schreef:
Klopt en klopt niet.
Idd dat de ouderen een andere muziekstijl kennen dan de muziekstijl van deze tijd. Maar als je kijkt naar de soort muziek, blues enz. dan vind ik de muziek van vroeger leuker en veel sfeervoller, dan dat geschreeuw van nu. Maar dat is mijn mening, niet die van jullie ^^
Nee, ieder zijn eigen smaak.
de muziek vananderd ieder jaar, de muziek bestaat al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang.
en er is dus geen defenitie van "echte muziek".
de een vindt dat muziek. de ander vindt dat muziek.