• De stelling van deze week luidt:
    De jeugd van tegenwoordig kent geen echte muziek meer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mwah. Mwaaaah. Iedereen heeft zijn eigen muzieksmaak, dus dan kun je niet echt zeggen dat de muziek de jongeren tegenwoordig luisteren, slechter is dan muziek die gedraaid werd toen mijn opa klein was. Of wat dan ook.
    Fact is dat ik zélf de muziek die de laatste tijd wordt uitgebracht niet geweldig vind. Dus móést er zoiets zijn als een norm waaraan muziek zou moeten voldoen, geldt dat niet voor mij, of voor iedereen. Ik ben het niet eens met deze stelling...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ligt eraan of je de jongeren bedoeld of de band?


    als je iets van mij leest, geef dan a.u.b. ook een reactie :D

    Ik dacht eerst dat er de groep DJVT bedoeld werd , maar ik vind van niet. Want iedereen heeft zijn eigen styl. En er wordt echt nog wel van die oude muziek gemaakt.

    mijn mening


    Danmarks Dynamite.

    de muzieksmaak tussen oud en jong is gewoon heel erg verschilend geworden.

    Oneens, slechte muziek bestaat niet.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Al die boem-boem-muziek etc. zegt mij helemaal niks, aangezien ik er gewoon horendol van wordt.
    Als je dan eens van muziek houdt met een mening, word je erop nagewezen.
    Dus ik vind deze stelling helemaal waar (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, ik denk dat dit tijdperk veel te veel wordt gemaakt door artiesten wiens liedjes of stem zo erg is bewerkt dat ze op het podium geen live optreden meer kunnen geven, zonder sommige stukken te playbacken.
    Maar dit is mijn mening, het is waarschijnlijk zo dat mensen die nu naar Justin Bieber of Lady Gaga luisteren, vinden dat dit echte muziek is.
    Maar naar mijn mening zijn artiesten als Elvis Presley en Tom Jones, of anderen uit die tijd de enigen die écht muziek maakten.
    Ze vernieuwde de muziekindustrie voor goed, en nu modderen de meesten maar wat aan. Heel veel albums worden opgenomen, allemaal -meestal- in hetzelfde genre, zonder nog één vorm van verandering of vernieuwing te brengen.
    Ook heeft geen van de moderne 'artiesten' nog zo'n sterke stem of longcapaciteit zoals artiesten dat vroeger hadden.
    Dus ik denk dat ik het wel eens kan zijn met deze stelling.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 17:26 ]


    Writers write, to give their readers something to read

    Oneens! oké sommige liedjes zijn ook wel slecht, maar dat wil niet zeggen dat iedereen van deze tijd die muziek goed vindt of da liedje luistert.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Het ligt aan je eigen smaak maar ik ben het er wel mee eens dat alles in de top 40 haast geen echte muziek meer is.

    Oneens, niet iedereen hoeft naar dezelfde muziek te luisteren. Als iemand rap echte muziek vindt, dan is dat zijn of haar mening, en zo geldt dat voor elke genre.


    Destroy what destroys you.

    Jawel, maar ze zijn niet allemaal even leuk. Dat is iedereen zijn eigen mening. Mijn voorkeur gaat uit naar wat rustigere liedjes, maarja. Dat betekent nog niet dat "de jeugd van tegenwoordig" geen muziek meer kent.:)


    Paula

    yeaah schreef:
    Het ligt aan je eigen smaak maar ik ben het er wel mee eens dat alles in de top 40 haast geen echte muziek meer is.


    Het zwart gedrukte :Y)


    26 - 02 - '16