• De stelling van deze week luidt:
    De jeugd van tegenwoordig kent geen echte muziek meer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens! :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    oneens iedereen heeft een eigen smaak, hoewel ik wel kan begrijpen dat oudere mensen het met deze stelling eens zijn omdat ze meestal niet zo van de hiphop van deze tijd houden. But I <3 it


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Uneventful schreef:
    (...)

    Weet jij de definitie van hardcore en trance wel? Want dat is het niet.


    -mega facepalm-

    Nee dat is underground rap mijn favoriete muziekstijl.

    Maar ik bedoel dat dat voor een ander ook Trance of hardcore kan zijn.

    Nou ja, ik neem aan dat ik (zoals dus bijna iedereen op Q natuurlijk) onder 'de jeugd van tegenwoordig' val, en ik ken toch weldegelijk goede muziek :Y). Het is maar wat je defenitie van goed is.


    i put the fun in funeral


    Echt gevoel!

    Inplaats van dat -nevermind-

    Ik vind al die remixen geen echte muziek. Dus ja, ik ben er wel mee eens. Al zijn er natuurlijk wel uitzonderingen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Agree, tegenwoordig heb je geen leuke muziek meer, en vaak mag je het niet eens muziek noemen, aangezien het meeste met de computer wordt gedaan en niet meer met instrumenten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    zei mijn oude CAV docent, die idiote. en hijzelf luister naar non-voice muziek.


    -

    xlufjoetoexx schreef:
    Ieder heeft zijn eigen smaak. Over het algemeen, vindt deze generatie de muziek van vroeger slecht, en de vorige generatie vindt de muziek nu slecht. Dus om het zo te zeggen: ouderen vinden dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent, maar wat is echte muziek nu eigenlijk? Er bestaat volgens mij niks als échte muziek. Iedereen vindt de muziek die hij/zij leuk vindt, echte muziek.
    Dus... Oneens (:


    "Don't try to fit in when, you were born to stand out." - Jedward

    Hangt ervan af wat je echte muziek noemt. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oneens o:
    De meest zinloze stelling tot nu toe P: Wat is échte muziek dan?
    Iedereen luistert wat 'ie leuk vindt. Als ik nu jaren 80 muziek ga luisteren en een kwartier later Black Veil brides dan doe ik dat dan toch ook. Mijn opa luister ook allemaal house muziek ensow (:

    Rap ensow is nu niet mijn smaak maar het ís en blijft toch echt muziek

    Sterrenstof is anders wel een leuk liedje hoor (a')

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 19:24 ]


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    Continue schreef:
    Ik luister niet naar die, naar mijn mening, rotzooi die klasgenoten luisteren... Maar mijn muzieksmaak vinden ze ook niets. Dus, iedereen zo zijn eigen smaak.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oneens. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Grotendeels eens. Ik vind persoonlijk de muziek van vroeger over het algemeen veel beter. Dat betekent niet dat anderen het geen goede muziek mogen vinden, maar ik vind het moeilijk om tegenwoordig moderne bands te vinden met echt heel goede muziek - Buiten wat alternatieve genres om.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    sorry... maar eens.


    ask her if she wants to stay a while