• De stelling van deze week luidt:
    De jeugd van tegenwoordig kent geen echte muziek meer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat er steeds minder echte muziek wordt gemaakt wil niet zeggen dat er geen echte muziek meer gekend wordt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oneens, want iedereen heeft zijn eigen muzieksmaak, de een houdt van hiphop en de ander van country. Ouderen vinden de muziek van nu niks en de jeugd vindt de muziek van vroeger niks. Er bestaat geen echte muziek. Iedereen heeft een andere mening erover


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    De mensen die denken dat dit liedje dat in Call of Duty Black Ops voorkomt door Teyarch (de maker van Black Ops) gemaakt is *epic facepalm*


    quidquid excusatio prandium pro

    50/50 situatie; persoonlijk vind ik het schandalig als de kiddies van tegenwoordig de echte legendes niet meer kennen, maar die vervangen door autotune shit zoals Lady Gaga, en wat nog meer allemaal wel niet. Muziek draait om instrumenten, en niet om een persoon dansend op het podium. Maar ach, wie ben ik? Ik ben slechts een 1990-iemand.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik luister niet naar die, naar mijn mening, rotzooi die klasgenoten luisteren... Maar mijn muzieksmaak vinden ze ook niets. Dus, iedereen zo zijn eigen smaak.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Continue schreef:
    Ik luister niet naar die, naar mijn mening, rotzooi die klasgenoten luisteren... Maar mijn muzieksmaak vinden ze ook niets. Dus, iedereen zo zijn eigen smaak.

    Deze :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Er bestaat geen 'echte' muziek, er bestaat alleen smaak. Het is wel zo dat de muziekvoorkeuren bij jongeren hard veranderd zijn tov bijvoorbeeld 50 jaar geleden, maar dat wil niet zeggen dat ze niet meer naar 'echte muziek' luisteren. Muziek is muziek, en er bestaat al zeker geen 'valse muziek'.

    Zelf vind ik die commerciële deuntjes ook onzin, maar je kan niet zeggen dat dit minder kwalitatief is dan een andere soort muziek.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik denk niet dat je 'echte muziek' kunt definieren. De smaak van jongeren is gewoon anders ten opzichte van volwassenen. Er zijn gewoon verschillende smaken. En ik zeg niet dat dat van 'ons' - de jongeren dus - geen 'echte muziek' is.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Continue schreef:
    Ik luister niet naar die, naar mijn mening, rotzooi die klasgenoten luisteren... Maar mijn muzieksmaak vinden ze ook niets. Dus, iedereen zo zijn eigen smaak.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Wat is dan 'echte muziek'? Volgens mij is dat ieders eigen mening. Dus oneens.


    Je moet worden wie je bent.

    xlufjoetoexx schreef:
    Ieder heeft zijn eigen smaak. Over het algemeen, vindt deze generatie de muziek van vroeger slecht, en de vorige generatie vindt de muziek nu slecht. Dus om het zo te zeggen: ouderen vinden dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent, maar wat is echte muziek nu eigenlijk? Er bestaat volgens mij niks als échte muziek. Iedereen vindt de muziek die hij/zij leuk vindt, echte muziek.
    Dus... Oneens (:


    comfort in c h a o s

    Continue schreef:
    Ik luister niet naar die, naar mijn mening, rotzooi die klasgenoten luisteren... Maar mijn muzieksmaak vinden ze ook niets. Dus, iedereen zo zijn eigen smaak.

    *high five*

    Sympathy schreef:
    Nee, omdat sommige artiesten geen goede muziek maken of echt muziek maken dat nergens op slaat betekent niet gelijk dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent. En ik vind dat ieder zo zijn eigen smaak heeft. Dus ja... Niet mee eens.

    sommige muziek is net 'nieuw' en dan luisteren er veel mensen naar ookal is het bagger. maar er is ook nog een deel dat gewoon naar eigen muziek luistert :]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.



    Dit is voor mij echte muziek.

    Maar voor een ander is dat weer hardcore of trance.