• De stelling van deze week luidt:
    De jeugd van tegenwoordig kent geen echte muziek meer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hale schreef:


    Dit is voor mij echte muziek.

    Maar voor een ander is dat weer hardcore of trance.


    Weet jij de definitie van hardcore en trance wel? Want dat is het niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat sommige mensen de voorkeur geven aan Miley Cyrus en Michael Jackson bijvoorbeeld niets vinden, dan betekent het gewoon dat ze een andere smaak hebben.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    mee eens =.=


    Shoganai i ne~

    Sympathy schreef:
    Nee, omdat sommige artiesten geen goede muziek maken of echt muziek maken dat nergens op slaat betekent niet gelijk dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent. En ik vind dat ieder zo zijn eigen smaak heeft. Dus ja... Niet mee eens.


    I´m nothing special.

    Madame "ik-luister-geen-top40" meldt zich. Ik schaam me af en toe voor mijn eigen generatie, maar de rockers blijven! Nou kun je wel gaan zeggen dat we geen echt muziek meer kennen, maar die artiesten verneuken het gewoon voor ons. Heil Metallica!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    xlufjoetoexx schreef:
    Ieder heeft zijn eigen smaak. Over het algemeen, vindt deze generatie de muziek van vroeger slecht, en de vorige generatie vindt de muziek nu slecht. Dus om het zo te zeggen: ouderen vinden dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent, maar wat is echte muziek nu eigenlijk? Er bestaat volgens mij niks als échte muziek. Iedereen vindt de muziek die hij/zij leuk vindt, echte muziek.
    Dus... Oneens (:

    xlufjoetoexx schreef:
    Ieder heeft zijn eigen smaak. Over het algemeen, vindt deze generatie de muziek van vroeger slecht, en de vorige generatie vindt de muziek nu slecht. Dus om het zo te zeggen: ouderen vinden dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent, maar wat is echte muziek nu eigenlijk? Er bestaat volgens mij niks als échte muziek. Iedereen vindt de muziek die hij/zij leuk vindt, echte muziek.
    Dus... Oneens (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    nou ik ben 1 heel nmr vol met bass ook niet egt een nmmr
    zoals hardcore enz
    verder moet je zelfs weten wt je luisterd


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    Eens, omdat de muziek van nu wordt gemaakt met computers terwijl de muziek van vroeger met instrumenten worden bespeeld enkel Rock en Country wordt nu nog met muziek intsrumenten worden bespeeld:Y)
    Dit is voor mij muziek:

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 14:26 ]


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Sympathy schreef:
    Nee, omdat sommige artiesten geen goede muziek maken of echt muziek maken dat nergens op slaat betekent niet gelijk dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent. En ik vind dat ieder zo zijn eigen smaak heeft. Dus ja... Niet mee eens.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sympathy schreef:
    Nee, omdat sommige artiesten geen goede muziek maken of echt muziek maken dat nergens op slaat betekent niet gelijk dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent. En ik vind dat ieder zo zijn eigen smaak heeft. Dus ja... Niet mee eens.


    KATSU!

    Wat zou 'echte muziek' dan juist zijn? En is al de rest dan nep? Volgens mij is alle muziek echt, het is gewoon anders, maar zeker niet nep. Oké, als je het aan mijn grootmoeder vraagt, zegt ze dat de muziek van tegenwoordig geen muziek is. Maar wat is het dan wel?
    Het is allemaal gewoon een kwestie van smaak.
    Maar ik vind het wél belangrijk dat je de muziek van vroeger 'kent' (lees: ze ooit een paar keer hebt gehoord). Er zitten best mooie/leuke dingen tussen hoor ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    de muziek van tegenwoordig bestaat uit fragmenten van de muziek van vroeger, alleen valt dat bijna niemand op. dus als de nieuwe muziek eigenlijk de oude muziek is hebben we geen reden tot klagen want dan kraken we onze eigen muziek af, of dat nu oud of nieuw is. ga gewoon de kant uit die je zelf leuk vindt, en beleef het op je eigen manier.


    de aanhouder wint

    wat is muziek? de een vind dit leuk en de ander dat.
    het is maar wat je zelf ziet, als je hardcore (bijvoorbeeld) echt te gek vind, en dat je dat echt jou muziek vind. de mensen van de 80's vinden die oude zooi (das mijn mening..) leuk en de muziek van nu echt vreselijk. niet mee eens dus..


    Tumblin' every day!

    Tuurlijk wel, ligt er alleen aan wat voor muziek je luistert. Er is nog genoeg goede en echte muziek. Alleen komen die niet snel in de top 40.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall