• Geef me een schop zodat ik kan schrijven. (no_chears)

    Ik meot 3 SA's afmaken, en een hoofdstuk voor mijn lopende verhaal.

    Hebben jullie ook zoveel werk? :'D En ik tel nog niet eens mijn schoolwerk...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    -schopt-

    nopes :Y)
    mijn verhaal word ql niet gelezen, dus hoef ik er niks bij x]


    Wish it, Dream it, Love it, Do it <3

    Ik ben veels te bang dat mijn verhalen vreselijk zijn dus ik zet ze niet op Q maar eeh mijn huiswerk is veeeeelsteveeeel en ik moet nu eig beginnen.... nah geen zin xD


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    *schopt* Je moeeeeet verder schrijven aan Bound to Darkness want ik wil lezeeeen. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Huiswerk sucks too.. :')
    en mijn abo's komen me stalken als ik vandaag geen hoofdstuk online gooi... o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb nog geen werk. Ben nu alleen bezig met mijn SA voor een schrijfwedstrijd^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Parachutes schreef:
    *schopt* Je moeeeeet verder schrijven aan Bound to Darkness want ik wil lezeeeen. :Y)


    See what I mean?

    I'm working on it :Y) Verwacht hem binnen de komende twee uur... Het is wel slecht, maar goed


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Negligible schreef:
    Ik heb nog geen werk. Ben nu alleen bezig met mijn SA voor een schrijfwedstrijd^^


    Ik zit in drie schrijfwedstrijden, vandaag de 3 SA's... :W I'm an idiot...

    Maar veel success!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    School, school en nog veel meer school. Aan schrijven kan ik niet eens meer denken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Ik zit in drie schrijfwedstrijden, vandaag de 3 SA's... :W I'm an idiot...

    Maar veel success!

    Yes you are! Ik zou niet weten waar al die inspiratie te halen :p
    Eén is me al genoeg. Maar jij ook veel succes!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ken het, moet ook weer eens beginnen... Gelukkig ben ik 'ziek' dus heb ik voor morgen huiswerkvrij C:.


    i put the fun in funeral

    Ik heb het huiswerk op orde. :Y)
    Nu zit ik lekker te chillen in de klas.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Ik heb het huiswerk op orde. :Y)
    Nu zit ik lekker te chillen in de klas.


    Oh, en wedstrijden jureren, dat staat ook nog op mijn to-do-list. dankje annabeth. :Y)

    just kidding.. anyway, have fun in class XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het is niet verplicht om te schrijven op Quizlet hé. Ik zou eerst je huiswerk afmaken, want dat is het minst leuke, en dat moet je wél doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik wilde dat ik kon schrijven ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Weltschmerz schreef:
    Het is niet verplicht om te schrijven op Quizlet hé. Ik zou eerst je huiswerk afmaken, want dat is het minst leuke, en dat moet je wél doen.


    Ik studeer thuis, dus huiswerk is zo'n probleem niet... :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.