• dit is niet echt een probleem.....maar ik zit er wel mee.

    mijn zusje heeft laatst quizlet aangemaakt. dat klinkt op zich niet zo erg, maar ik vind het echt niet fijn.
    quizlet is voor mij echt de enige plek waar ik echt mezelf kan zijn...ik voel me de laatste tijd best wel vervelend thuis en dan is quizlet een prima manier om daar ffe weg van te zijn. ook zet ik dingen hier op quizlet die geheim zijn en waarvan ik gewoon niet wil dat zij of mijn ouders (want ze vertelt alles door) het weten.
    nu kan dat niet meer...en dat vind ik best vervelend.

    oke, kan zijn dat ik me een beetje aanstel, en dit is wel een mini-probleem vergeten met andere problemen....maar ik vind het gewoon echt niet fijn.


    me: 5% reality, 95% dreams

    Ja dan is het echt slim om het hier op het forum te zetten. Vraag aan haar of ze het wil verwijderen?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mijn zusje zit ook op Q, maar die schrijft alleen stories en zit niet op het forum, dus mij maakt het weinig uit eigenlijk.
    Geef gewoon niet je username door aan haar of verander hem.


    Your make-up is terrible

    Mijn tweelingzus zit ook op Quizlet, dus ik weet omgeveer hoe je het vind.(:
    Waarschijnlijk zit ze er toch niet veel op.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Heel slim om een zo'n topic aan te maken, terwijl ze op quizlet zit :'D

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 17:54 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mijn zus zit ook op Q.... ze volgt alles wat ik doe, maar ik heb haar geleerd om haar mond te houden...
    en dan kan je idd beter je username veranderen, en haar vriendelijk vragen om haar neus in haar eigen zaken te steken?

    Mijn zusje zit ook op Quizlet alleen ze doet er geen zak mee.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Iemand die ik haatte (Nou ja, beter gezegd, zij haatte mij, ik weet niet waarom) zat ook op Quizlet; uiteindelijk deed ze er gelukkig niks mee. gewoon niet Username doorgeven en succes ;P


    Tijd voor koffie.

    Ik begrijp je wel. Ik vind het al erg dat m'n broer facebook heeft en alles controleert. -.-


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dan zit er niets anders op een nieuw account aan te maken met een andere username etc


    Pretty is just a pretty word.

    CallYouOut schreef:
    Heel slim om een zo'n topic aan te maken, terwijl ze op quizlet zit :'D




    hehe, ik opende dit topic en toen drong het oppeens tot me door dat dat idd niet zo slim was....


    me: 5% reality, 95% dreams

    Memoria schreef:
    Mijn tweelingzus zit ook op Quizlet, dus ik weet omgeveer hoe je het vind.(:
    Waarschijnlijk zit ze er toch niet veel op.:3

    Waaaaaaaat zeg je me daar nou?:c
    Ik stalk haar niet hoor (A)
    Ik zat er trouwens als eerste op Q van ons twee en. Ik heb dit toen aan jou laten zien!


    •*• Lululu •*•

    Misschien kun je dit beter aan haar vertellen, dan aan ons.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Als ze niet weet hoe je heet hier, is dat toch verder geen probleem?
    Al is het wel een beetje onhandig om dit nu op het forum te zetten. Weet ze meteen wie je bent.


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik ken het mijn broer ging ook een aanmaken om mij te stalken hij heeft er een minuut opgezeten=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan