• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:19 ]

    Ik geloof in het bovennatuurlijke, dus ik zou zeggen het waren geesten. Ik kan ook niet zo snel een verklaring voor dat in de garage bedenken. Voor het raam wel, dat zou een schaduw kunnen zijn dat door een voorbij rijdende auto is gemaakt. (Als daar al auto's rijden.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik geloof in het bovennatuurlijke, dus ik zou zeggen het waren geesten. Ik kan ook niet zo snel een verklaring voor dat in de garage bedenken. Voor het raam wel, dat zou een schaduw kunnen zijn dat door een voorbij rijdende auto is gemaakt. (Als daar al auto's rijden.)


    Dit.^^
    Dat met een gordijn en geen tocht heb ik zelf ook een keer meegemaakt.


    There is nothing more badass than being yourself

    CyberLord schreef:
    Ik geloof in het bovennatuurlijke, dus ik zou zeggen het waren geesten. Ik kan ook niet zo snel een verklaring voor dat in de garage bedenken. Voor het raam wel, dat zou een schaduw kunnen zijn dat door een voorbij rijdende auto is gemaakt. (Als daar al auto's rijden.)


    26 - 02 - '16

    CyberLord schreef:
    Ik geloof in het bovennatuurlijke, dus ik zou zeggen het waren geesten. Ik kan ook niet zo snel een verklaring voor dat in de garage bedenken. Voor het raam wel, dat zou een schaduw kunnen zijn dat door een voorbij rijdende auto is gemaakt. (Als daar al auto's rijden.)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik geloof niet in het bovennatuurlijke. Maar ik zou in 1,2,3 even geen verklaring weten :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CyberLord schreef:
    Ik geloof in het bovennatuurlijke, dus ik zou zeggen het waren geesten. Ik kan ook niet zo snel een verklaring voor dat in de garage bedenken. Voor het raam wel, dat zou een schaduw kunnen zijn dat door een voorbij rijdende auto is gemaakt. (Als daar al auto's rijden.)

    Ik geloof niet dat het mogelijk is dat dat een schaduw was van een auto. Daarvoor is de deur te ver van het raam verwijdert.
    Maar er zal vast wel een andere logische verklaring voor zijn... Hopelijk.
    Ik heb het niet zo met geesten/oid. en dus zoek ik meestal overal een antwoord voor. ><

    Awesome 8D. Je schrijft toch een horror? Lijkt me genoeg inspiratie! Ik ben zelf helemaal niet into bovennatuurlijke dingen en alles, maar ik wil echt nog eens 'geesten oproepen' met vriendinnen en dan een beetje gaan kloten met 't licht en alles. 't Is leuk om je vrienden de stuipen op het lijf te jagen :3.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Awesome 8D. Je schrijft toch een horror? Lijkt me genoeg inspiratie! Ik ben zelf helemaal niet into bovennatuurlijke dingen en alles, maar ik wil echt nog eens 'geesten oproepen' met vriendinnen en dan een beetje gaan kloten met 't licht en alles. 't Is leuk om je vrienden de stuipen op het lijf te jagen :3.

    Ja dat wel! Ik vind het ook mega leuk om er over te lezen en zo.
    Maar om nou geesten in huis te hebben terwijl ik als enige thuis ben... nee. Dat hoeft nog net weer niet. :'D

    Ik geloof ook wel in bovennatuurlijke dingen. Misschien dat jij zo'n persoon bent die het zonder het echt te willen wat meer "toe laat" en daarom zulke dingen meemaakt? Al snap ik dat je het liever niet hebt, omdat het best creepy is..


    You are beautiful, you are love.

    Ik geloof daar eerlijk niet echt in.
    In sommige dingen wel, in andere dingen niet.
    Ik steek het op de wind. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Cydonia schreef:
    Ik geloof ook wel in bovennatuurlijke dingen. Misschien dat jij zo'n persoon bent die het zonder het echt te willen wat meer "toe laat" en daarom zulke dingen meemaakt? Al snap ik dat je het liever niet hebt, omdat het best creepy is..

    Cydonia schreef:
    Ik geloof ook wel in bovennatuurlijke dingen. Misschien dat jij zo'n persoon bent die het zonder het echt te willen wat meer "toe laat" en daarom zulke dingen meemaakt? Al snap ik dat je het liever niet hebt, omdat het best creepy is..

    Oh-oh. ><
    Ik wilde dat ik iets minder schijterig was, zodat ik dat soort dingen echt goed kon 'bekijken' in plaats van er voor weg te duiken.

    Wij lezen op school bij Nederlands altijd van die verhalen over bv. zo een man die een kast had die al jaren niet openging en toen plots op een dag van zelf openging en toen lag daar een skelet in ofzoiets...

    Maar eigenlijk geloof ik daar ook niet echt in, in geesten enzo...


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Strider schreef:
    (...)
    Oh-oh. ><
    Ik wilde dat ik iets minder schijterig was, zodat ik dat soort dingen echt goed kon 'bekijken' in plaats van er voor weg te duiken.


    Neem mij mee en dan vormen we een ghost hunting team 8D


    i put the fun in funeral

    Cydonia schreef:
    Ik geloof ook wel in bovennatuurlijke dingen. Misschien dat jij zo'n persoon bent die het zonder het echt te willen wat meer "toe laat" en daarom zulke dingen meemaakt? Al snap ik dat je het liever niet hebt, omdat het best creepy is..

    Dit. Plus; als je er echt last van hebt en je denkt dat het idd iets van een geest oid is, kan het echt geen kwaad om hardop te zeggen dat je hier geen zin in hebt. Ik heb zelf ook wel eens gehad dat ik heel duidelijk voetstappen op de overloop hoorde terwijl ik alleen thuis was, en toen vroeg ik of het wat stiller mocht aangezien ik wilde slapen. Heb er nooit meer iets van gehoord :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.