• Vandaag ging het echt heel snel voor mij. Tot 7de uur les en eh.. School was eigenlijk best leuk (: Alleen niet met mijn engels lerares, die op mij spuugde. Why? Omdat ik 1 opdrachtje niet had gemaakt gaat ze schreeuwen. Ugh, ik weer. Maar okayy. Nu zit ik slam fm te luisteren en energy-drink drinken . YAAYY.

    Hoe was jullie dag vandaag (a')

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 16:01 ]

    Saaai.
    En straks moet ik al mijn boeken nog kaften en huiswerk maken.
    Nu ben ik muziek aan het luisteren en aan het tekenen omdat ik vind dat ik vrije tijd heb verdient. :'D

    Mijn presentatie ging barslecht. En toen moest ik een stuk opnieuw doen. Mijn keelontsteking is nog erger geworden en nu komt er een hoofdpijn opzetten. Mijn dag is/was kut!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Celestia schreef:
    Saaai.
    En straks moet ik al mijn boeken nog kaften en huiswerk maken.
    Nu ben ik muziek aan het luisteren en aan het tekenen omdat ik vind dat ik vrije tijd heb verdient. :'D


    Wait. Heb je je boeken nog niet gekaft?

    Constitution schreef:
    Mijn presentatie ging barslecht. En toen moest ik een stuk opnieuw doen. Mijn keelontsteking is nog erger geworden en nu komt er een hoofdpijn opzetten. Mijn dag is/was kut!


    Ik ben ook ziek . Ja ik had hele dag bijna loopneus, en dat was kut o.O

    Mijn dag was chill c:. Ben ziek, dus zit alleen maar levenloos achter de laptop.


    i put the fun in funeral

    Geweldig ben met gym gevallen (: schaafwond op me knie -.-

    Maar goeie nieuws; heb me broertje kunnen verraden :$
    Je kan me gemeen noemen maar ik mag hem toch niet.. en hij weet wat de afspraken zijn (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    armanii schreef:
    (...)

    Wait. Heb je je boeken nog niet gekaft?

    eeeh, nee. x3

    Laten we zeggen dat ik de meest luie persoon op aarde ben. :Y)

    armanii schreef:
    (...)

    Ik ben ook ziek . Ja ik had hele dag bijna loopneus, en dat was kut o.O


    Beterschap.
    Ik mag niet ziek worden als met koorts want dan kan ik niet meer naar school. En ik snap nu al bijna niets dus dan heb ik echt een zwaar probleem.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Constitution schreef:
    (...)

    Beterschap.
    Ik mag niet ziek worden als met koorts want dan kan ik niet meer naar school. En ik snap nu al bijna niets dus dan heb ik echt een zwaar probleem.


    Jij ook <3

    Sudowoodo schreef:
    Geweldig ben met gym gevallen (: schaafwond op me knie -.-

    Maar goeie nieuws; heb me broertje kunnen verraden :$
    Je kan me gemeen noemen maar ik mag hem toch niet.. en hij weet wat de afspraken zijn (:

    Hoe heb je je broertje dan kunnen verraden?

    Maar goed, mijn dag was kut (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Hoe heb je je broertje dan kunnen verraden?

    Maar goed, mijn dag was kut (:


    Waarom? Als ik vragen mag (a')

    saai.. moest vroeg m'n bed uit voor een gesprek op school.. toen naar de garage geweest om een afspraak te maken om m'n koekblikje te laten keuren.. En toen m'n vakantiewerk gebeld.. en vanmiddag stageleerplan verbetert..


    La credenza è una medicina contro il timore

    armanii schreef:
    (...)

    Jij ook <3


    Thanks (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Echt heel erg saai. Hij bestond uit; pc, tv & eens met de hond gaan wandelen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Atropos schreef:
    (...)
    Hoe heb je je broertje dan kunnen verraden?

    Maar goed, mijn dag was kut (:


    Hij had uur uitval en hij moet dan gelijk naar huis komen enzo.
    en ik kwam hem dus tegen in de Jumbo.. en naam dus dingen -energy drank & sinas- die hij niet mag -astma enzo.. en hij is van z'n eigen al druk-
    en nja, hij mag dat dus niet (:
    & dat hij gelijk naar huis moet komen heeft tie aan z'n eigen te danken (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you