• Wat is het liefste smsje dat je ooit hebt gekregen?


    Mijne:

    Lieve schat, ik wil mijn excuses aanbieden van vanmiddag. Ik was écht een complete jerk. En ik weet dat ik het daar nog niet mee goed maak. Het spijt me echt verschrikkelijk en ik baal van mezelf. Ik had niet zo tegen je moeten doen.. Je verdient eigenlijk beter dan mij, maar ik kan me gewoon niet over mn gevoelens voor je heen zetten. Ik ga vanaf nu echt mn best doen om de vriend te zijn die je verdient. Je heb me de afgelopen 8 maanden echt uit een hele diepe put getrokken en door jou ben ik mijn vrolijke zelf weer. Schat, ik wil je niet kwijt.. Zou je alsjeblieft willen praten? Ik pak meteen de bus naar jou toe dan.. Je hoeft alleen maar 'ja of nee' te smsen. Alsjeblieft schat.. Mijn gevoelens voor jou zijn zo ongelooflijk ster, en geloof het of niet, maar ze worden elke dag sterker en sterker! Ik wil je nooit meer kwijt lieverd. Echt nooit meer.. Ik kan en wil niet zonder je! Je betekent echt alles voor me en als ik jou kwijt zou raken zou ik echt volledig instorten! Ik wil voor altijd bij je blijven lieve Olivia.. Zou je me alsjeblieft kunnen vergeven en bij me willen blijven? Ik hou van je. xx


    Just call me Olivia.

    Awh die is echt lief! Die van mij was iets van:

    Ik ben je grote broer en ik zal altijd over je waken. Xx

    Van mijn beste vriend, hihi.


    Lúúúúúdòòòò

    Uh weet ik niet meer, dus dan zal 't vast niks bijzonder ontroerends zijn geweest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Na'aawhh.. maar ik weet het eigenlijk niet.. ik ben mijn mobiel al 4 maanden kwijt of zo, lool (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Geen. :3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:44 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Verschillende van Cosette ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hm, ik kreeg laatst wel een heel lief smsje van een van mijn beste vriendinnen voor mijn verjaardag, maar ik ben evne te lui om dat op te gaan zoeken. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    klein maar, k kreeg m toen ik net thuis was, k had net met n leuke jongen gesproken:

    'Het was leuk ^^ <3 '

    gehe niet zo heel bijzonder dan die van jou denk ik :P


    Life is hard, just break it with your head <3

    Voor lieve sms'jes heb ik mijn schat van een beste vriendin!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Quiescent schreef:
    Na'aawhh.. maar ik weet het eigenlijk niet.. ik ben mijn mobiel al 4 maanden kwijt of zo, lool (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    'Wat er ook gebeurd, we blijven altijd samen. Ik laat je echt niet gaan.'

    van mijn beste vriendin ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Despite your imagined horrible worthlessness, I love you with every breath and heartbeat and you're perfect to me. So still the bad thoughts and concentrate on my love for you.

    Van mijn lieve verloofde. :3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:52 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    Despite your imagined horrible worthlessness, I love you with every breath and heartbeat and you're perfect to me. So still the bad thoughts and concentrate on my love for you.

    Van mijn lieve verloofde. :3


    Jij en je verloofde lijken me echt het perfecte koppel, je hebt er al vaak over verteld op het forum en iedere keer gaat het 'aaaawh' in mijn hoofd ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jij en je verloofde lijken me echt het perfecte koppel, je hebt er al vaak over verteld op het forum en iedere keer gaat het 'aaaawh' in mijn hoofd ;D


    Thank you, that's very sweet. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *Forever alone*


    Shoganai i ne~

    Vele van mijn allerliefste vriendinnetje Lies. Maar de liefste was afgelopen weekend toen we elkaar vier dagen niet hadden gezien:

    Tummie, Tummie, Tummie, Ik mis je. Het liefste kwam ik nu naar je toe, nam ik een grote hutkoffer mee en stopte ik je daarin. Helaas, ik word vastgehouden door Aladdin dus dat zit er niet in maar neem alsjeblieft een enkeltje Hengelo.



    En ja, ik word door iedereen Tummie genoemd.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."