• Dat mensen denken omdat ik Latijn volg dat ik slimmer ben dan zij.
    Urgh.
    Zo zei eens een meisje op facebook dat ze niks van Wiskunde begreep en er de dag erna een toets van had.En ze zei erachter : Ja voor u is het wel makkelijk jij volgt Latijn.

    Wiskunde en Latijn heeft niks met elkaar te maken.
    Urgh ik kan daar echt niet tegen he.
    Wie heeft dit probleem ook?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 14:14 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik niet, maar sterkte (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat sommigen je dommer gaan beschouwen door een lagere richting.
    Nee, je bent niet dom, de richting ligt je gewoon beter.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 13:42 ]


    Owl you need is love.

    Nja, ik volg Humane en dat is het laagste van ASO, dus dat heeft ook een slechtere indruk dan Latijn, terwijl ik best wel durf zeggen dat cultuur en gedrag net zo moeilijk als Latijn is.
    En qua andere vakken is het toch hetzelfde? Onze klas zit zelfs voor op de klas van een vriendin die in Latijn zit en ze moeten exact hetzelfde leren als ons.


    Let the Night embrace you

    Hahaha, ik weet wat je bedoelt! Ik volg Humane Wetenschappen en ik word al meteen bekeken van "eeeeuh... ja".
    Maar ze weten niet dat het echt een gigantische pak denkwerk is, en dat het emotioneel veel moeilijker ligt en dat het ook gewoon moeilijk ìs. En ze weten niet dat ik door ga stromen naar de Zeevaartschool, haha.
    Haat aan vooroordelen!


    Where there is a sea there are pirates...

    Kill it with fire
    Nee, serieus, ik kan daar niet tegen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik begrijp totaal wat je bedoelt.
    En ik heb totaal niks tegen de andere richtingen, in tegendeel,
    mijn beste vriend doet Humane en ik ken nog wel mensen in andere richtingen,
    maar soms zoeken ze het toch wel.
    Voor veel vakken zit ik samen met Humane, en voor wiskunde met Economie.
    Maar jezus, die kindjes zijn eens dom!
    Echt domme vragen stellen, dingen gewoon niet weten terwijl het vanzelfsprekend is etc.
    Dus ja.
    Ik ken je probleem ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik word net als stommer bezien omdat ik 'maar humane' volg, volgens hen. Maar ik trek me dat niet aan, ik weet wel beter.


    Tears are words the heart can't say.

    Patronum schreef:
    Ik begrijp totaal wat je bedoelt.
    En ik heb totaal niks tegen de andere richtingen, in tegendeel,
    mijn beste vriend doet Humane en ik ken nog wel mensen in andere richtingen,
    maar soms zoeken ze het toch wel.
    Voor veel vakken zit ik samen met Humane, en voor wiskunde met Economie.
    Maar jezus, die kindjes zijn eens dom!
    Echt domme vragen stellen, dingen gewoon niet weten terwijl het vanzelfsprekend is etc.
    Dus ja.
    Ik ken je probleem ;D

    Humanes zijn dom?
    Misschien in die klas, of school. Maar dat is heus niet overal zo. Niet slech bedoeld ofzo.


    Tears are words the heart can't say.

    HazzaStyles schreef:
    Ik word net als stommer bezien omdat ik 'maar humane' volg, volgens hen. Maar ik trek me dat niet aan, ik weet wel beter.

    Ik weet niet precies wat Humane inhoud maar het is waarschijnlijk even moeilijk als Latijn.
    Je kan die ze ook niet met elkaar vergelijken ze hebben niks gemeen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik deed vmbo en toen werd ik gelijk al dom beschouwd ;D...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    HazzaStyles schreef:
    (...)
    Humanes zijn dom?
    Misschien in die klas, of school. Maar dat is heus niet overal zo. Niet slech bedoeld ofzo.


    Leer lezen, echt, alsjeblieft.
    Ik zei net dat ik niets tegen andere richtingen heb,
    maar dat de klas waar ik bij zit + enkele mensen uit de klas van mijn beste vriend zijn echt retedom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Captain schreef:
    Hahaha, ik weet wat je bedoelt! Ik volg Humane Wetenschappen en ik word al meteen bekeken van "eeeeuh... ja".
    Maar ze weten niet dat het echt een gigantische pak denkwerk is, en dat het emotioneel veel moeilijker ligt en dat het ook gewoon moeilijk ìs. En ze weten niet dat ik door ga stromen naar de Zeevaartschool, haha.
    Haat aan vooroordelen!

    Volledig eens, heb net hetzelfde. op dat laatste zinnetje na wel. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Ja ik ken het wel. "Jij doet een hoog niveau, jij bent slim." Ehm nee... haha. Zo slim ben ik dus zeg maar helemaal niet. Ik kan niet tegen die hoge verwachtingen.


    Numbers.

    Pusheen schreef:
    Nja, ik volg Humane en dat is het laagste van ASO, dus dat heeft ook een slechtere indruk dan Latijn, terwijl ik best wel durf zeggen dat cultuur en gedrag net zo moeilijk als Latijn is.
    En qua andere vakken is het toch hetzelfde? Onze klas zit zelfs voor op de klas van een vriendin die in Latijn zit en ze moeten exact hetzelfde leren als ons.

    Gosh, je doet Humane en NOG zeg je zelf dat dat het laagste van ASO is? Meisje, dat is NIET waar. Humane is evenwaardig aan Wetenschappen Wiskunde, Latijn, Economie, wat dan ook. We hebben gewoon Gedragswetenschappen en Cultuurwetenschappen, in de plaats van extra wetenschappen en wiskunde, economie of Latijn. Het is toch simpel?
    ALLE ASO-richtingen zijn evenwaardig. Damn, dit soort vooroordelen ben ik ZO beu


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    -

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 14:06 ]


    Tears are words the heart can't say.