• Hoe zo weinig mensen hier reacties achter laten op verhalen, en bij lange na niet alleen bij mij. Heb een beetje meer respect voor de schrijvers/schrijfsters door ze te laten merken wat je vind van datgene wat je leest ... Wij hebben tenslotte ook gevoelens en zelfs als we (alleen) voor onszelf schrijven, is het toch heel fijn om wat feedback of kritiek te krijgen waar we wat aan hebben.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Er zitten echt goede schrijfsters op Q, waar bijna niemand iets vanaf weet. Veel kudo's, abo's en reacties krijgen ze ook niet. Ik vind het sneu om te zien. Ze besteden er echt veel tijd en moeite aan.
    Het frustreert me dan ook erg als er weer eens een middelmatige fanfic in de top 5 staat met honderden abo's en reacties.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Er zitten echt goede schrijfsters op Q, waar bijna niemand iets vanaf weet. Veel kudo's, abo's en reacties krijgen ze ook niet. Ik vind het sneu om te zien. Ze besteden er echt veel tijd en moeite aan.
    Het frustreert me dan ook erg als er weer eens een middelmatige fanfic in de top 5 staat met honderden abo's en reacties.


    Oh, die top 5 besteed ik al hèèl lang geen aandacht meer aan, ook niet toen ik er zelf volop in stond vond ik het al niks.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ja, dat is vervelend, vooral als je erg je best doet voor een verhaal. Misschien zijn mensen de lui uitgevallen?


    ars moriendi

    Yarilo schreef:
    (...)

    Oh, die top 5 besteed ik al hèèl lang geen aandacht meer aan, ook niet toen ik er zelf volop in stond vond ik het al niks.


    Eigenlijk is het maar een raar systeem. Maar ja, daar zijn al heel lang onenigheden over. Het is vrijwel onmogelijk om iedereen tevreden te krijgen helaas.


    i put the fun in funeral

    Ik ben het met je eens :) maar ik voel me een beetje hypocriet, omdat ik zelf op stories geabonneerd ben, maar ze niet lees... en dus plaats ik ook geen reactie.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik probeer altijd een reactie achter te laten, buiten als ik het écht geen goed hoofdstuk vind. Maar je hebt wel gelijk, ik geloof dat maar 1/6de van mijn abo's regelmatig een reactie achter laat.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    C18 schreef:
    Ja, heb nu 7 hoofdstukken gepost en al die tijd geen reactie. Ik kan me voorstellen dat mensen geen zin hebben om elke pagina een post te schrijven, maar na 7 hoofdstukken waar Sam haar best op doet verveelt 't gauw.

    Edit: correctie, 8.

    ik volg jouw verhaal en ik heb nog geen reacties geplaatst in de laatste hoofdstukken omdat ik ze nog niet eens gelezen heb :W


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    C18 schreef:
    Ja, ik vind het zelf ook akelig als schrijvers gaan lopen chanteren. Alsof je boekrecensenten ook zo af kunt poeieren :']


    Laten we het proberen! 8D


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Clefairy schreef:
    Ik schrijf altijd een reactie.


    I feel guilty after every bite I take.

    Rarity schreef:
    Ik ben het met je eens, maar er is niks aan te doen..


    Save me from myself.

    een van mijn hoofdstukken is door zo'n 100 mensen gelezen. Ik heb maar 9 reacties van die 100.

    Sinds ik zelf verhalen schrijf, probeer ik zoveel mogelijk reactie's achter te laten. Vroeger deed ik dat niet, omdat ik de waarde van reactie's nog niet zo kende. Maar ik geef toe, ik zet niet altijd reactie's neer.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik probeer altijd een reactie achter te laten, bij mij doen ze het ook bijna niet als ze het al lezen

    Nephthys schreef:
    een van mijn hoofdstukken is door zo'n 100 mensen gelezen. Ik heb maar 9 reacties van die 100.


    Dat is toch sneu?:W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.