• Niet dus. Ik ben al van maandag ziek wegens dat ik teweinig zuurstof binnen krijg. Nou raad wat ik al 2 dagen doe? Babysitten ja. Jesus moet ik elke dag om 8 uur uit me bed & als ik rustig tv wil kijken verstoord die kleuter dat steeds, gaat ie boven me tv zitten gillen. & Gisteren was het nog het beste, dat jongentje zat op me overgeeft ie recht in mijn mond, vond ik zo vieess!. Lekker he zo 2 dagen vrij?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 12:06 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben ook twee dagen vrij, wegens te weinig slaap en daar word ik dus ziek van. Maar bij mij is het wel lekker chill :Y)

    Ik heb ook 2 daagjes vrij <3 Ik vind het wel fijn :d

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 12:29 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Serieus in je mond?! oO Dan zou ik gewoon zelf beginnen overgeven.
    Ik heb nog anderhalve week vrij en ik verveel me dood met dit kutweer


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je hebt al twee dagen geen school, dus echt klagen kun je dan niet he?
    Wel rot voor je dat je ziek bent. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik mag bijnan ooit thuisblijven. (no_chears)

    De enige reden dat ik thuis mag blijven is omdat ik het op school niet trek omdat ik dan in paniek raak.


    SLOAN.

    Broadcaster schreef:
    De enige reden dat ik thuis mag blijven is omdat ik het op school niet trek omdat ik dan in paniek raak.


    Dan is het juist beter om naar school te gaan? Weliswaar wel met begeleiding o.i.d, maar weglopen van je problemen/angsten lost niets op.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Negligible schreef:
    Serieus in je mond?! oO Dan zou ik gewoon zelf beginnen overgeven.
    Ik heb nog anderhalve week vrij en ik verveel me dood met dit kutweer

    Ja het was serieus in me mond, ik ging vlug me mond uit uitspoelen man.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Yarilo schreef:
    (...)

    Dan is het juist beter om naar school te gaan? Weliswaar wel met begeleiding o.i.d, maar weglopen van je problemen/angsten lost niets op.


    I know. Heb ik ook. Het is niet echt de angst voor het niet naar school gaan. Maar ik weet het niet. Het is gewoon ingewikkeld.


    SLOAN.

    Ik heb vandaag een halve dag, was om 12 uur vrij (:
    En morgen moet ik pas om 12 uur beginnen


    Don't dream your life, but live your dream!

    Broadcaster schreef:
    (...)

    I know. Heb ik ook. Het is niet echt de angst voor het niet naar school gaan. Maar ik weet het niet. Het is gewoon ingewikkeld.


    Mm, je precieze situatie ken ik natuurlijk niet, maar ik kan het me indenken. Een goede vriendin van mij is om die reden op haar 14e al gestopt met school ... En geloof me, dat wil je niet.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Mm, je precieze situatie ken ik natuurlijk niet, maar ik kan het me indenken. Een goede vriendin van mij is om die reden op haar 14e al gestopt met school ... En geloof me, dat wil je niet.


    Het is mijn laatste schooljaar. Ik wil het ook graag halen, maar ik kan het niet en ik loop ook bij een therapeut ervoor. ;x


    SLOAN.

    Broadcaster schreef:
    (...)

    Het is mijn laatste schooljaar. Ik wil het ook graag halen, maar ik kan het niet en ik loop ook bij een therapeut ervoor. ;x


    Je kan het wel, meisje. Wees sterker dan wat voor stem in je koppie dan ook. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    In je mond? Oo


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.