• Hoe zo weinig mensen hier reacties achter laten op verhalen, en bij lange na niet alleen bij mij. Heb een beetje meer respect voor de schrijvers/schrijfsters door ze te laten merken wat je vind van datgene wat je leest ... Wij hebben tenslotte ook gevoelens en zelfs als we (alleen) voor onszelf schrijven, is het toch heel fijn om wat feedback of kritiek te krijgen waar we wat aan hebben.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fantasia schreef:
    Klopt. En de meeste reacties zijn dan iets in de vorm van 'snel verder'. Ik heb veel liever kritiek.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Rarity schreef:
    Ik ben het met je eens, maar er is niks aan te doen..


    Firm believer of all that is magic

    Ja, heb nu 7 hoofdstukken gepost en al die tijd geen reactie. Ik kan me voorstellen dat mensen geen zin hebben om elke pagina een post te schrijven, maar na 7 hoofdstukken waar Sam haar best op doet verveelt 't gauw.

    Edit: correctie, 8.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 14:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    MelissaLouis schreef:
    Ik zelf schrijf altijd wel een reactie. Zelf heb ik dan 40 abo's op een verhaal en krijg ik 2 reactie's beetje jammer.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Tja, ik ben dankbaar voor elke reactie die ik krijg, maar het is inderdaad wel heel erg vervelend dat tweederde van de lezers gewoon geen reactie achterlaten.
    Ach nou ja, ik ben heel erg tevreden met mijn lezers. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    waarom is het nou weer egoistisch? (ik heb geen umlaut op deze pc, dus ja, spelfout).


    Today will be Girl's Day party with you~

    Fantasia schreef:
    Klopt. En de meeste reacties zijn dan iets in de vorm van 'snel verder'. Ik heb veel liever kritiek.


    comfort in c h a o s

    Als ik kan, laat ik meestal wel een reactie achter, maar op mijn gsm lukt dat om een pf andere reden niet. En als mensen soms niet reageren kan dat mij ook niet zo veel schelen, maar mensen die wel een abo hebben en helemaal nooit een reactie achterlaten... Daar heb ik gewoon geen woorden voor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik snap wat je bedoelt, maar ik snap ook waarom mensen geen reacties neerzetten. Uit gebrek aan tijd bevoorbeeld, of -zoals ik vaak heb- dat je op de eerste paar hoofdstukken reageert, maar op de volgende niet meer omdat je niet meer weet wat te zeggen. Als alle kritiek gegeven is, ga ik niet op elk hoofdstuk 'Je schrijft supermooi, snel verder' schrijven, want dat vind ik ook nutteloos. Als een schrijver 50 verschillende hoofdstukken schrijft, waarbij sommigen niet eens zo'n interessante inhoud hebben, is het soms echt moeilijk om op elk hoofdstuk een degelijke reactie van 3 lijnen te schrijven. Misschien klinkt dit aanstellerig, maar toch.
    Bovendien schrijf ik persoonlijk ook alleen reacties op verhalen die ofwel écht goed zijn en me keer op keer verrassen ofwel potentieel hebben, maar hier en daar verbetering kunnen gebruiken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Er gebeurt nu eenmaal niet in elk hoofdstuk iets waarover je een echte reactie kan gaan schrijven (nja, dat denk ik dan toch, kan zijn dat dat aan mij ligt), en aangezien schrijfsters toch niet blij zijn emt gewoon altijd hetzelfde (iets als; 'Mooi geschreven, snel verder!') komt het best vaak voor dat ik geen reactie geef.


    effort never betrays you

    Dudley schreef:
    Tja, ik ben dankbaar voor elke reactie die ik krijg, maar het is inderdaad wel heel erg vervelend dat tweederde van de lezers gewoon geen reactie achterlaten.
    Ach nou ja, ik ben heel erg tevreden met mijn lezers. (:


    Zelfde hier, en ja, ik snap wel dat het moeilijk is (en soms het verhaal het niet waard is) om een reactie te zetten, maar toch wel zeker is het een aanmoediging

    En als ik een verhaal volg (heb uitgelezen en ze posten nog verder) dan probeer ik elk hoofdstuk een reactie te zetten, hoewel het vaak niet meer is dan een smiley of snel verder


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Rarity schreef:
    Ik ben het met je eens, maar er is niks aan te doen..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Yoseob schreef:
    waarom is het nou weer egoistisch? (ik heb geen umlaut op deze pc, dus ja, spelfout).


    Omdat het hezelfde is als continue terugkomen naar een winkel, maar daar nooit eens iets kopen. Je leest iets waar iemand 9 van de 10 keer moeite voor doet, het minste wat je dan kunt doen is zo nu en dan een reactie achterlaten. Ik vind dat egoïstisch, ja.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    AppleFritter schreef:
    Als ik kan, laat ik meestal wel een reactie achter, maar op mijn gsm lukt dat om een pf andere reden niet. En als mensen soms niet reageren kan dat mij ook niet zo veel schelen, maar mensen die wel een abo hebben en helemaal nooit een reactie achterlaten... Daar heb ik gewoon geen woorden voor.


    En dat is dus precies waar ik hier op doel. Zoals ik al eerder heb gezegd, ik hoef niet van iedereen en niet continue een reactie van mensen, maar uit pure luiheid niet reageren vind ik gewoon zwak van mensen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Rarity schreef:
    Ik ben het met je eens, maar er is niks aan te doen..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky