• Hoe zo weinig mensen hier reacties achter laten op verhalen, en bij lange na niet alleen bij mij. Heb een beetje meer respect voor de schrijvers/schrijfsters door ze te laten merken wat je vind van datgene wat je leest ... Wij hebben tenslotte ook gevoelens en zelfs als we (alleen) voor onszelf schrijven, is het toch heel fijn om wat feedback of kritiek te krijgen waar we wat aan hebben.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Padalecki schreef:
    Even in het algemeen op alle topics ivm geklaag over abo's/reacties (dus niet per se alleen een reactie op jouw topic, want dat van jou is zeker geen extreem).

    Ik vind al dat gezeur over 'ik heb geen abo's', 'ik krijg geen reacties', 'het is niet eerlijk dat goede verhalen niet gelezen worden' ... maar absurd.

    Schrijven doe je toch voor jezelf? Waarom maken we er dan een populariteitswedstrijd van? Lees wat je leuk vind en reageer wanneer je daar zin in hebt -en niet omdat je je verplicht voelt-. Maar vooral, schrijf omdat het je goed doet, omdat je bijvoorbeeld iets van je af wilt schrijven of je je fantasie kwijt moet. Niet om lezers te lokken. Daar kan je toch geen voldoening uit halen? Ik ben tevreden over iets dat ik geschreven heb als ik er trots op ben en mijn verwachtingen heb overtroffen, niét als het 50 abo's heeft. Het is oppervlakkig om alleen maar te schrijven zodat je verhaal bekend wordt.

    (Mijn mening.)

    Ik schrijf in eerste intstantie voor mezelf, maar als ik 116 abo's heb en iets van 30 bladwijzers en dan maar 8 reacties ofzo. Dan begin ik toch te twijfelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zet daarom ook altijd een reactie neer. Helaas doet niet iedereen het :(


    Happy Birthday my Potter!

    Precies!!
    Laatst maakte ik een topic aan waar ik om feedback vroeg voor een gedicht van mij. 0 reacties. En dat terwijl er op een héél slecht gedicht 3 pagina's aan negatieve reacties was.
    Dan denk ik echt: WTF?!!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Precies!!
    Laatst maakte ik een topic aan waar ik om feedback vroeg voor een gedicht van mij. 0 reacties. En dat terwijl er op een héél slecht gedicht 3 pagina's aan negatieve reacties was.
    Dan denk ik echt: WTF?!!


    Er is altijd meer negatieve aandacht dan positieve aandacht. Het is veel leuker om mensen af te kraken dan toe te geven dat ze een erg goed gedicht hebben geschreven. Niet mijn mening, maar zo zit de wereld wel in elkaar.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Feorge schreef:
    (...)

    Er is altijd meer negatieve aandacht dan positieve aandacht. Het is veel leuker om mensen af te kraken dan toe te geven dat ze een erg goed gedicht hebben geschreven. Niet mijn mening, maar zo zit de wereld wel in elkaar.

    Ja, inderdaad. Maar ik vind het persoonlijk meer kinderachtig en imbeciel dan normaal.


    Where there is a sea there are pirates...

    Feorge schreef:
    (...)

    Er is altijd meer negatieve aandacht dan positieve aandacht. Het is veel leuker om mensen af te kraken dan toe te geven dat ze een erg goed gedicht hebben geschreven. Niet mijn mening, maar zo zit de wereld wel in elkaar.


    Je hebt gelijk. Als je iets goed doet zegt niemand wat in deze maatschappij. Maar als je iets fout doet, krijg je gelijk twintig boze mensen achter je aan :(


    Happy Birthday my Potter!

    Hungergames schreef:
    (...)
    Ik schrijf in eerste intstantie voor mezelf, maar als ik 116 abo's heb en iets van 30 bladwijzers en dan maar 8 reacties ofzo. Dan begin ik toch te twijfelen


    Inderdaad, en dan wordt je nog gierig of aanstellerig genoemd ook. Hé, kiss my ass. Ik doe er moeite voor ja, dan is het niet vreemd dat ik het fijn vind om reacties te krijgen, of dat ik het niet asociaal mag vinden als er mensen zijn die nooit wat laten merken. Begin er eerlijk gezegd ook aardig chagrijnig van te worden dat ik er niets van zou mogen zeggen en blij moet zijn met alles. Natuurlijk ben ik blij, maar ik zou nog gelukkiger zijn als mensen eens doen alsof bepaalde dingen ze wat kunnen schelen, of ze iets zeggen waar ik wat aan heb.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Captain schreef:
    Precies!!
    Laatst maakte ik een topic aan waar ik om feedback vroeg voor een gedicht van mij. 0 reacties. En dat terwijl er op een héél slecht gedicht 3 pagina's aan negatieve reacties was.
    Dan denk ik echt: WTF?!!


    My point.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    My point.

    Oooooeh, we're on da same level. Hahahah


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Oooooeh, we're on da same level. Hahahah

    Oh dear, dan moeten we op gaan passen hoor. Dat mag natuurlijk niet te vaak gebeuren :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)
    Oh dear, dan moeten we op gaan passen hoor. Dat mag natuurlijk niet te vaak gebeuren :'D

    Sorry, ik was vergeten dat je niet tegen mijn superioriteit kon!
    Ik zal maar ergens anders groots gaan wezen. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Sorry, ik was vergeten dat je niet tegen mijn superioriteit kon!
    Ik zal maar ergens anders groots gaan wezen. (cat)


    Kiss my ass, stomme Rus! :'D
    Hahahahah. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Kiss my ass, stomme Rus! :'D
    Hahahahah. <3

    Ik ook van jou. <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik geef je gelijk.
    Je besteed hartstikke veel tijd aan een verhaal. Dan zet je hem online en dan krijg je bijna geen reacties. Dan begin je vreselijk te twijfelen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Captain schreef:
    Precies!!
    Laatst maakte ik een topic aan waar ik om feedback vroeg voor een gedicht van mij. 0 reacties. En dat terwijl er op een héél slecht gedicht 3 pagina's aan negatieve reacties was.
    Dan denk ik echt: WTF?!!


    Nee, echt?
    Zeg eens welk gedicht, ik zal een lieve reactie achter laten. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'