• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hoorde dat het kan verschillen van 2 weken tot 2 maanden. (Ik zelf heb hier geen ervaring mee).

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 13:14 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik bestel ook altijd via Large, maar een vriendin van mij (die daar wel besteld) die zegt dat het soms wel lang duurt voordat het binnenkomt. Dat het eigenlijk wel kan verschillen wat je dan besteld, of ze dan sneller binnenkomen of niet, maar bij haar duurde het opzich bestwel lang.
    Wat wil je dan bestellen?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 13:40 ]


    Een vriend van mij heeft een zomerjurk besteld en die moest je vooruitbestellen omdat XL nogal een gevraagde maat was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dan denk ik dat het best wel lang kan duren, dat dénk ik, ik weet het niet zeker.


    Ik hoorde iemand die 3 maand op iets moest wachten?
    Weet niet of dat waar is, though. [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    mijn broek heeft 3 maanden geduurt.
    en ik heb ze 4x moeten mailen omdat ik niks van ze te horen kreeg.
    en elke keer kreeg ik terug, ja sorry hij word zo snel mochelijk opgestuurd.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 14:12 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Noh :/ Ik wil die jurk nml meenemen naar de Filippijnen - daar ga ik eind juli naartoe - en ik wil het aantrekken naar het regeringsgebouw, waar een familielid van me als adviseur voor de president werkt.

    Dat vind ik reden genoeg om dat ding voor 26 juli binnen te krijgen >< Dus dat wordt telkens zeiken :'D

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 17:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoogstens 3 maanden, maar kan ook 2 weken zijn. Gewoon vaak mailen en bellen, dat helpt.


    Your make-up is terrible

    Oke. Dat ga ik dus doen. Ik waarschuw die gasten nu al, ik kan een enorme zeikstraal zijn _O_


    No growth of the heart is ever a waste