• Hoe zo weinig mensen hier reacties achter laten op verhalen, en bij lange na niet alleen bij mij. Heb een beetje meer respect voor de schrijvers/schrijfsters door ze te laten merken wat je vind van datgene wat je leest ... Wij hebben tenslotte ook gevoelens en zelfs als we (alleen) voor onszelf schrijven, is het toch heel fijn om wat feedback of kritiek te krijgen waar we wat aan hebben.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sneasel schreef:
    (...)

    Nee, echt?
    Zeg eens welk gedicht, ik zal een lieve reactie achter laten. :Y)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=112146
    :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik snap wat je bedoeld, maar ook wat de anderen zeggen. Precies hetzelfde als het hele top 5 geouwehoer.

    Mensen schrijven goede verhalen, hebben een paar abo's en een paar trouwe mensen die braaf ieder hoofdstuk reageren.
    Er zijn ook mensen die praktisch beroerde verhalen schrijven, honderden abo's hebben, in de top 5 staan en tig reacties krijgen hoe geweldig ze wel niet zijn omdat er iemand bekend in voorkomt.
    Mensen zijn nu eenmaal vreemd.

    Ik merk dit zelf ook, van een verhaal van mij met onbekende personen mag ik in mijn handjes wrijven als ik 15 abo's heb. En een fanfic met Viktor Krum levert me 100 mensen op die het lezen, en misschien 10, 15 die reageren, waarvan er één tussen zit die echt alles leest en van reacties voorziet omdat ik het ben. Van die 15 zitten er ook 4 tussen die me constant vertellen dat ik door moet schrijven, alsof je zo'n machine bent. En als je dan een keertje om feedback vraagt en nadrukkelijk zegt dat je twijfelt of het goed genoeg is krijg je nog minder reacties dan normaal. Het is kut ja, maar aan de andere kant moet ik de mensen die zeggen dat je voor jezelf schrijft ook gelijk geven. Ik schrijf voor mezelf, ik deel het alleen met anderen. En als ik geen zin heb om verder te gaan, al zou ik 80 reacties krijgen dat ik het moet, dan doe ik het nog niet. Daarentegen zijn er ook wat die de kudo's en abo's als een soort chantagemiddel gebruiken voor ze verder gaan door ieder hoofdstuk te gaan zeggen '50 abo's of het lijkt me leuk om weer in de top 5 te staan, eerder dan dat ga ik niet verder(flower)' of 'Bij zoveel reacties nog een hoofdstukje' Daarvan kan ik het niet uitstaan als ze zeggen dat ze voor zichzelf schrijven en zo aandachtsgeil zijn, om het maar bot te brengen.
    Ik ben de mensen dankbaar die reactie achterlaten waar ik wat aan heb, ook al zijn dat er misschien 5, maar ik kan niet zeggen dat ik zou stoppen als ik geen reacties zou krijgen.

    Captain schreef:
    (...)
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=112146
    :3


    Gelezen en reactie gedropt. _O_
    Adoreer je me nu? :'3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    (...)

    Gelezen en reactie gedropt. _O_
    Adoreer je me nu? :'3

    Wauw, da's zo lief van je, dankje! Ja natuurlijk. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Helemaal met je eens. Ik lees zelf echter geen verhalen, maar ik vind het echt kut als mijn hoofdstukken heel vaak gelezen worden en er toch maar een paar (meestal korte) reacties staan.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Hel schreef:
    Ik snap wat je bedoeld, maar ook wat de anderen zeggen. Precies hetzelfde als het hele top 5 geouwehoer.

    Mensen schrijven goede verhalen, hebben een paar abo's en een paar trouwe mensen die braaf ieder hoofdstuk reageren.
    Er zijn ook mensen die praktisch beroerde verhalen schrijven, honderden abo's hebben, in de top 5 staan en tig reacties krijgen hoe geweldig ze wel niet zijn omdat er iemand bekend in voorkomt.
    Mensen zijn nu eenmaal vreemd.

    Ik merk dit zelf ook, van een verhaal van mij met onbekende personen mag ik in mijn handjes wrijven als ik 15 abo's heb. En een fanfic met Viktor Krum levert me 100 mensen op die het lezen, en misschien 10, 15 die reageren, waarvan er één tussen zit die echt alles leest en van reacties voorziet omdat ik het ben. Van die 15 zitten er ook 4 tussen die me constant vertellen dat ik door moet schrijven, alsof je zo'n machine bent. En als je dan een keertje om feedback vraagt en nadrukkelijk zegt dat je twijfelt of het goed genoeg is krijg je nog minder reacties dan normaal. Het is kut ja, maar aan de andere kant moet ik de mensen die zeggen dat je voor jezelf schrijft ook gelijk geven. Ik schrijf voor mezelf, ik deel het alleen met anderen. En als ik geen zin heb om verder te gaan, al zou ik 80 reacties krijgen dat ik het moet, dan doe ik het nog niet. Daarentegen zijn er ook wat die de kudo's en abo's als een soort chantagemiddel gebruiken voor ze verder gaan door ieder hoofdstuk te gaan zeggen '50 abo's of het lijkt me leuk om weer in de top 5 te staan, eerder dan dat ga ik niet verder(flower)' of 'Bij zoveel reacties nog een hoofdstukje' Daarvan kan ik het niet uitstaan als ze zeggen dat ze voor zichzelf schrijven en zo aandachtsgeil zijn, om het maar bot te brengen.
    Ik ben de mensen dankbaar die reactie achterlaten waar ik wat aan heb, ook al zijn dat er misschien 5, maar ik kan niet zeggen dat ik zou stoppen als ik geen reacties zou krijgen.


    Amen.

    Dat heb ik dus ook, weet je dat? Ik schrijf over onbekende personen en over het algemeen gebruik ik andere 'soort mensen' dan de meesten hier op Quizlet, of andere onderwerpen. Geen romantiek, seks, liefde, bekende mensen, etc. Nee, de keiharde waarheid zoals het hier in de wereld van jongeren toe gaat of toe kan gaan. Geweld, drugs, haat en leugens smijt ik in de gezichten van mijn lezers als geen ander. Maar wat maakt het nou uit of ik dat goed doe of niet? Nee mensen lezen mijn shit niet omdat ik geen hoofdstukken van 200-500 woorden schrijf. Ik schrijf een écht boek, maar nee, geen cheapy quizlet story, dus, geen abo's. Oke, ik heb er 35 waarvan er een paar reageren en misschien een paar keer lange, handige en zeer lieve reacties gehad, maar het merendeel lijkt gewoon een abo te nemen voor de lol ofzo. Dat snap ik echt niet, een abo nemen en geen reacties plaatsen en het soms niet eens lezen. En ik zou ook nooit zeggen dat ik zou stoppen als ik geen reacties kreeg, want ik schrijf een BOEK voor MEZELF wat ik wil uitgeven, weet je. En dat je dan minder reacties krijgt dan normaal als je eens feedback vraagt, dat heb ik ook. Kan ik zo van balen he. Maar ach, ik moet ook niet klagen eigenlijk...


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Captain schreef:
    (...)
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=112146
    :3


    Wauw, deze is vet mooi!


    Happy Birthday my Potter!

    Hel schreef:
    Ik snap wat je bedoeld, maar ook wat de anderen zeggen. Precies hetzelfde als het hele top 5 geouwehoer.

    Mensen schrijven goede verhalen, hebben een paar abo's en een paar trouwe mensen die braaf ieder hoofdstuk reageren.
    Er zijn ook mensen die praktisch beroerde verhalen schrijven, honderden abo's hebben, in de top 5 staan en tig reacties krijgen hoe geweldig ze wel niet zijn omdat er iemand bekend in voorkomt.
    Mensen zijn nu eenmaal vreemd.

    Ik merk dit zelf ook, van een verhaal van mij met onbekende personen mag ik in mijn handjes wrijven als ik 15 abo's heb. En een fanfic met Viktor Krum levert me 100 mensen op die het lezen, en misschien 10, 15 die reageren, waarvan er één tussen zit die echt alles leest en van reacties voorziet omdat ik het ben. Van die 15 zitten er ook 4 tussen die me constant vertellen dat ik door moet schrijven, alsof je zo'n machine bent. En als je dan een keertje om feedback vraagt en nadrukkelijk zegt dat je twijfelt of het goed genoeg is krijg je nog minder reacties dan normaal. Het is kut ja, maar aan de andere kant moet ik de mensen die zeggen dat je voor jezelf schrijft ook gelijk geven. Ik schrijf voor mezelf, ik deel het alleen met anderen. En als ik geen zin heb om verder te gaan, al zou ik 80 reacties krijgen dat ik het moet, dan doe ik het nog niet. Daarentegen zijn er ook wat die de kudo's en abo's als een soort chantagemiddel gebruiken voor ze verder gaan door ieder hoofdstuk te gaan zeggen '50 abo's of het lijkt me leuk om weer in de top 5 te staan, eerder dan dat ga ik niet verder(flower)' of 'Bij zoveel reacties nog een hoofdstukje' Daarvan kan ik het niet uitstaan als ze zeggen dat ze voor zichzelf schrijven en zo aandachtsgeil zijn, om het maar bot te brengen.
    Ik ben de mensen dankbaar die reactie achterlaten waar ik wat aan heb, ook al zijn dat er misschien 5, maar ik kan niet zeggen dat ik zou stoppen als ik geen reacties zou krijgen.


    Ik schrijf omdat ik daar anderen een plezier mee doe en ik houd er van mensen een plezier te doen. Dan is het toch heel normaal dat ik een reactie wil van mensen die het lezen?


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Ik schrijf omdat ik daar anderen een plezier mee doe en ik houd er van mensen een plezier te doen. Dan is het toch heel normaal dat ik een reactie wil van mensen die het lezen?


    Als jij alleen schrijft om anderen een plezier te doen in plaats van voor jezelf te schrijven en het te delen dan moet je dat vooral doen ^^
    Ik zeg alleen dat ik het niet vind kunnen dat er mensen tussen zitten die reacties/kudo's van lezers eisen voor ze verder gaan met schrijven. Ik weet niet of jij daarbij hoort want ik lees je verhalen niet, maar het is gewoon mijn mening over die bepaalde kwestie. Uiteindelijk moet je het toch alleen doen, met of zonder reacties.

    Hel schreef:
    (...)

    Als jij alleen schrijft om anderen een plezier te doen in plaats van voor jezelf te schrijven en het te delen dan moet je dat vooral doen ^^
    Ik zeg alleen dat ik het niet vind kunnen dat er mensen tussen zitten die reacties/kudo's van lezers eisen voor ze verder gaan met schrijven. Ik weet niet of jij daarbij hoort want ik lees je verhalen niet, maar het is gewoon mijn mening over die bepaalde kwestie. Uiteindelijk moet je het toch alleen doen, met of zonder reacties.


    Defenitly. Maar dat neemt niet weg dat reacties/kritiek/feedback fijn is/zijn.
    Al dwing ik er niemand toe. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Defenitly. Maar dat neemt niet weg dat reacties/kritiek/feedback fijn is/zijn.
    Al dwing ik er niemand toe. (cat)


    Ik geef je ook gelijk dat het fijn is. Er is alleen zo weinig aan te doen, je kan mensen toch niet verplichten om een reactie achter te laten (al wil ik het zelf ook wel eens).

    Hel schreef:
    (...)

    Als jij alleen schrijft om anderen een plezier te doen in plaats van voor jezelf te schrijven en het te delen dan moet je dat vooral doen ^^
    Ik zeg alleen dat ik het niet vind kunnen dat er mensen tussen zitten die reacties/kudo's van lezers eisen voor ze verder gaan met schrijven. Ik weet niet of jij daarbij hoort want ik lees je verhalen niet, maar het is gewoon mijn mening over die bepaalde kwestie. Uiteindelijk moet je het toch alleen doen, met of zonder reacties.


    Dat ben ik niet :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind het inderdaad echt vreselijk als mensen gaan doen van "zoveel reacties en dan pas ga ik verder" :|


    As travars

    Ja, ik vind het zelf ook akelig als schrijvers gaan lopen chanteren. Alsof je boekrecensenten ook zo af kunt poeieren :']


    No growth of the heart is ever a waste

    you're right sommige stories verdienen gewoon meer reacties maarja je kan er niet zo veel aan doen


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!