• Hoe zo weinig mensen hier reacties achter laten op verhalen, en bij lange na niet alleen bij mij. Heb een beetje meer respect voor de schrijvers/schrijfsters door ze te laten merken wat je vind van datgene wat je leest ... Wij hebben tenslotte ook gevoelens en zelfs als we (alleen) voor onszelf schrijven, is het toch heel fijn om wat feedback of kritiek te krijgen waar we wat aan hebben.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Als ik een verhaal lees en het echt goed vind, zet ik altijd een mooie reactie neer. Maar ik lees niet zo veel en als ik het snel doorlees vind ik het zonde om een reactie te zetten, want daar heeft de schrijfster niets aan.


    SLOAN.

    Ik ben het met je eens, maar er is niks aan te doen..


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Rarity schreef:
    Ik ben het met je eens, maar er is niks aan te doen..


    I love you Tim

    Dat is waar. Zelf heb ik niet veel tijd om te lezen omdat ik zelf zoveel schrijf, maar ik ben dankbaar voor elke reactie die ik krijg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik schrijf altijd een reactie.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik zelf schrijf altijd wel een reactie. Zelf heb ik dan 40 abo's op een verhaal en krijg ik 2 reactie's beetje jammer.


    Ivar Oosterloo.

    Klopt. En de meeste reacties zijn dan iets in de vorm van 'snel verder'. Ik heb veel liever kritiek.

    Fantasia schreef:
    Klopt. En de meeste reacties zijn dan iets in de vorm van 'snel verder'. Ik heb veel liever kritiek.

    eens


    Ivar Oosterloo.

    Amen to that.

    Hale schreef:
    Amen to that.


    Ivar Oosterloo.

    Ik heb dat op sommige verhalen.. heel apart, dan heb ik wel veel abo's maar er doen maar 3 de moeite een reactie achter te laten ofzo.
    maar op andere verhalen heb ik juist veel reacties, dus ik klaag niet. (cat)

    Rarity schreef:
    Ik ben het met je eens, maar er is niks aan te doen..


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fantasia schreef:
    Klopt. En de meeste reacties zijn dan iets in de vorm van 'snel verder'. Ik heb veel liever kritiek.

    One of my points, inderdaad.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Rarity schreef:
    Ik ben het met je eens, maar er is niks aan te doen..


    Dat is onzin, er is heel simpel verandering in te krijgen als mensen zich iets minder egoïstisch opstellen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik doe altijd mijn best een goede reactie achter te laten. Dat vind ik zelf leuk, dus dan doe ik het ook bij een ander.
    Al helemaal erg vind ik de mensen die smeken om reacties, maar er zelf (bijna) nooit een achterlaten.


    I can't even think straight.