• .. wat jullie een normale leeftijd vinden om seks te hebben. Ja, want ik las net het topic van Sirena en het merendeel vindt 14 te vroeg. Dus nu vraag ik me af wat jullie wel een normale leeftijd vinden en hoe oud jullie waren toen jullie voor het eerst seks hadden.
    :Y)


    Never wait for perfection, just make it.

    xDecode schreef:
    Na het huwelijk anders ben je een sletje.


    ik hoop dat dat inderdaad een grapje was. :W Want dat slaat nergens op. Je bent dus een slet als je sex hebt terwijl je neit getrouwd bent? Er zijn geneog koppels die ECHT van elkaar houden en toch sex hebben.

    Dat zijn voor mij de enige voorwaarden.
    Ik moet van die persoon houden, en ik moet er klaar voor zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    xDecode schreef:
    Na het huwelijk anders ben je een sletje.



    quidquid excusatio prandium pro

    StoryBelle schreef:
    (...)

    ik hoop dat dat inderdaad een grapje was. :W Want dat slaat nergens op. Je bent dus een slet als je sex hebt terwijl je neit getrouwd bent? Er zijn geneog koppels die ECHT van elkaar houden en toch sex hebben.

    Dat zijn voor mij de enige voorwaarden.
    Ik moet van die persoon houden, en ik moet er klaar voor zijn.


    Yeh, huwelijk is niet zo heel vele behalve een belofte die tegenwoordig best vaak verbroken word en dus niet veel waard is. Ik hecht daar geen waarde aan nee, maar meer of je iemand echt leuk vindt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    xDecode schreef:
    Na het huwelijk anders ben je een sletje.


    Dan lopen er wel heel veel sletten rond op de aarde.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Seks is met ks.
    xDecode is vast een trolster. Zo stout! (nerd)

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Da's waar. Dudley denkt nu dat ik voor haar kies, dus dan moeten we maar eens leuke dingen doen als ze weg is ;D

    Dat komt wel goed *O* Lekker stiekem doen.


    -

    Sneasel schreef:
    (...)

    Dan lopen er wel heel veel sletten rond op de aarde.

    Hallo, je praat tegen de hennige slettenbende. (cool)
    Neen klopt, een pot slet op deze aarde.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Yeh, huwelijk is niet zo heel vele behalve een belofte die tegenwoordig best vaak verbroken word en dus niet veel waard is. Ik hecht daar geen waarde aan nee, maar meer of je iemand echt leuk vindt :Y)


    Inderdaad :Y) Ik wil zelf wel trouwen natuurlijk, maar om te wachten daarop voordat je sex hebt met een persoon... :'D Nee. Je moet er klaar voor zijn, and you have to love that person. That's that.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Inderdaad :Y) Ik wil zelf wel trouwen natuurlijk, maar om te wachten daarop voordat je sex hebt met een persoon... :'D Nee. Je moet er klaar voor zijn, and you have to love that person. That's that.


    *insert pervy joke here*


    quidquid excusatio prandium pro

    You suck Alwin. :Y)
    No disagreeing, you just do.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    You suck Alwin. :Y)
    No disagreeing, you just do.


    Nah, I hug :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Galleon schreef:
    Heel cliché, maar toch: Wanneer je er klaar voor bent, en verstandig genoeg bent.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Hallo, je praat tegen de hennige slettenbende. (cool)
    Neen klopt, een pot slet op deze aarde.


    Ooh, oké. Ik dacht al dat ik onder mijn voeten kreeg. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Stel nou dat je wacht met seks totdat je getrouwd bent, en dan blijkt die vent/vrouw er niks van te kunnen. Dan baal je :'D Zoiets moet je gewoon van tevoren weten haha.


    -

    Genius schreef:
    Stel nou dat je wacht met seks totdat je getrouwd bent, en dan blijkt die vent/vrouw er niks van te kunnen. Dan baal je :'D Zoiets moet je gewoon van tevoren weten haha.

    Het draait toch om de liefde en niet om de seks?
    Eerst verkennen en dan beslissen dus bij jou?