• Vandaag op school vroeg de leerkracht wie er allemaal al sex heeft gehad , enkele in men klas staken hun hand op , is dat normaal rond deze leeftijd ? (14)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:33 ]


    -

    Cresselia schreef:
    o.O ik ben 14 en vind dat te vroeg


    I will be.

    Geen sex hebben binnen een maandje, en alleen als je echt een 100 procent zeker ben dat je het wilt en [Van hem houd!
    Probeer het verschil tussen verliefdheid en houden van te zien.

    Like and Love are not the same.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Kuisheidsgordel is om je maagdelijkheid te bewaren, daar is het nu een beetje laat voor xD


    Das waar..... Alsnog vastketenen aan die radiator dan!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sirena schreef:
    Hmmm ok jullie hebbe wel een punt eej maar wa moe ik dan doen .....


    Leren uit het verleden, en verder gaan met het leven. (nerd)
    Nee, geen idee. Wat wil je doen? Hoe voel je je nu?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    hmf :/
    ik begin medeleide met haar te krijgen
    ze maakt één domme, domme, domme fout en krijgt heet een topic tegen zich
    maar het is gewoon te jong, op die leeftijd dacht ik dat ik hield van mijn beste vriend, niet dus
    sommige dingen vragen gewoon meer tijd
    of zoals alwin het zou zeggen meer ponyjaren


    Cool, neat, swell -Cry

    Sneasel schreef:
    (...)

    Leren uit het verleden, en verder gaan met het leven. (nerd)
    Nee, geen idee. Wat wil je doen? Hoe voel je je nu?

    een beetjegeshokt van de reacties xD maar ik blijf hem graag zie ee Wat er ook gebeurd of gezecht word , ik denk dat hij me ook graag ziet .


    -

    Sirena schreef:
    (...)
    een beetjegeshokt van de reacties xD maar ik blijf hem graag zie ee Wat er ook gebeurd of gezecht word , ik denk dat hij me ook graag ziet .


    Let me give you some advice.

    Zeg eens dat je liever wacht met nog een keer sex tegen hem, en kijk wat er gebeurt. Wat zijn reactie is.

    Wil hij wachten tot jij zeker bent dat je van hem houd? Dan is hij misschien zo slecht nog niet.
    Zet hij je onder druk om toch sex te hebben of wordt hij kwaad? Dan gebruikt hij je gewoon.

    Ik zeg dit niet om je te pesten of om gemeen te zij. ik vind het gewoon erg voor je dat je het verschil niet kan zien.
    Sex is in mijn ogen iets speciaals dat je met de juiste persoon moet doen. Je kan binnan een maand niet zeker van zijn dat hij de juist is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sirena schreef:
    (...)
    een beetjegeshokt van de reacties xD maar ik blijf hem graag zie ee Wat er ook gebeurd of gezecht word , ik denk dat hij me ook graag ziet .


    Wel ja. Wij kunnen zeggen wat we willen, het is jouw leven, jij moet het leven.
    Ik ken hem niet, ik kan er niet écht over oordelen, en eigenlijk niemand hier. Ik vind het allemaal maar vaag klinken, en ik zeg niet dat ik het vertrouw, maar ik had in jouw plaats waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Dus ik hou beter mijn mond, haha. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sirena schreef:
    (...)
    een beetjegeshokt van de reacties xD maar ik blijf hem graag zie ee Wat er ook gebeurd of gezecht word , ik denk dat hij me ook graag ziet .

    Test hem, de volgende keer dat hij seks wil weiger je.
    Als hij van je houdt, dan wacht hij. Anders heb je een fout gemaakt.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    NurseJoy schreef:
    Geen sex hebben binnen een maandje, en alleen als je echt een 100 procent zeker ben dat je het wilt en [Van hem houd!
    Probeer het verschil tussen verliefdheid en houden van te zien.

    Like and Love are not the same.


    Pfff ... Alsof alle jongeren alleen maar neuken wanneer ze van iemand houden. Dat vind ik schijnheilig. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Pfff ... Alsof alle jongeren alleen maar neuken wanneer ze van iemand houden. Dat vind ik schijnheilig. :')


    Niet allemaal, dat is mijn gehele punt.
    En zelf ben ik maagd dus eigenlijk is het niet bepaald scheinheilig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sirena schreef:
    (...)
    een beetjegeshokt van de reacties xD maar ik blijf hem graag zie ee Wat er ook gebeurd of gezecht word , ik denk dat hij me ook graag ziet .

    Ik hoop het voor je. Ga hem nu niet wantrouwen want dan gaat je relatie er zeker aan. Misschien moet je er over praten of zoals NurseJoy zegt misschien even wachten.
    Ik hoop echt voor je dat deze relatie lang blijft en dat je geen spijt krijgt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ok Thanx for advice


    -

    Padalecki schreef:
    Ik vind dat erg vroeg.

    Sirena schreef:
    Ok Thanx for advice


    Ik wens je verder veel success met je relatie en ik hoop dat je al ons advies opvolgd. :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.