• Vandaag op school vroeg de leerkracht wie er allemaal al sex heeft gehad , enkele in men klas staken hun hand op , is dat normaal rond deze leeftijd ? (14)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:33 ]


    -

    Sirena schreef:
    (...)
    begin 16


    Wachtwacht, de leeftijd waarop ie alles wil humpen wat in zicht is, en jij, het meisje dat snel jongens zoent, gelooft dat ie heeel verliefd is op een meisje dat veel jonger is (terwijl 16 jarigen meer naar hun leeftijd en ouder kijken) en NIET alleen bij jou is voor de sex?


    quidquid excusatio prandium pro

    .....

    Seriously guys...?

    Okay luister.
    Je vriend is bijna 16. Jongens denken sowieso al eerder aan Sex. Dat betekent niet dat jij het er meteen mee eens moet zijn. Dat is belachelijk.
    Wie weet dumpt hij je als hij genoeg heeft van de sex en zoekt hij een nieuw iemand.

    Je bent verliefd op hem
    Dat is anders dan van hem houden

    Daarom dat we zeggen dat het niet normaal is om na 1 maand met een gast het bed in te duiken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sirena schreef:
    (...)
    begin 16

    Ach over een paar dagen is het uit... Dan kun je een rechtzaak tegen hem beginnen
    Ik vindt je niet echt slim... :/
    Verliefd is iets anders dan houden van

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 22:41 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Sirena schreef:
    'helemaal in de war ' Wat moet ik nu doen of willen jullie dat ik doe :|:S


    Ik vraag me af wat je ouders ervan vinden....
    Als je mijn dochter was geweest had ik je met een kuisheidsgordel vastgelegd aan de radiator.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Die jongen heeft niet meer genoeg aan zijn rechterhand. Hij heeft een gezellig holletje nodig om zijn tandenstoker in te stoppen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Miracle08 schreef:
    (...)

    Ik vraag me af wat je ouders ervan vinden....
    Als je mijn dochter was geweest had ik je met een kuisheidsgordel vastgelegd aan de radiator.


    Kuisheidsgordel is om je maagdelijkheid te bewaren, daar is het nu een beetje laat voor xD


    quidquid excusatio prandium pro

    inFAMOUS schreef:
    Ja... it is en niet zo'n beetje ook.


    Hope goes lost but never dies.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Kuisheidsgordel is om je maagdelijkheid te bewaren, daar is het nu een beetje laat voor xD

    Wat ik tegen haar zei: Je maagdelijkheid terugvragen en een kuisheidsgordel kopen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Storytime schreef:
    Persoonlijk, ja.
    Je bent nog half een kind, hoe kan je dan ubberhaupt aan seks denken. Het zou wel aan mij liggen maar toen dacht ik helemaal niet aan seks.Ik heb nog geen eens gezoend met mijn 17, sterker nog ik ben van plan maagd te blijven tot ik van de middelbare af ben(19).
    Dan ben je volwassen, dan kan je goede beslissingen maken.

    Met 14 kun je makkelijk aan seks denken, da's echt niet zo vreemd op die leeftijd. Maar er zit een verschil tussen denken aan en daadwerkelijk uitvoeren. Ik had ook een vriend op die leeftijd and yes, zelfs seksuele gevoelens. Maar of ik geestelijk klaar was om met hem naar bed te gaan? Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmmm ok jullie hebbe wel een punt eej maar wa moe ik dan doen .....


    -

    Nadenken voor je iets doet (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    C18 schreef:
    (...)
    Met 14 kun je makkelijk aan seks denken, da's echt niet zo vreemd op die leeftijd. Maar er zit een verschil tussen denken aan en daadwerkelijk uitvoeren. Ik had ook een vriend op die leeftijd and yes, zelfs seksuele gevoelens. Maar of ik geestelijk klaar was om met hem naar bed te gaan? Nee.

    Ja ook,misschien niet zo'n goede woordkeuzen.
    Hoe kan je dan zo aan seks denken dat je het ook echt doet, was beter geweest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sirena schreef:
    Hmmm ok jullie hebbe wel een punt eej maar wa moe ik dan doen .....

    Geen seks meer hebben en kijken naar je vriendje's reactie. Waarschijnlijk maakt hij het uit. Zie dan maar of hij echt van je houdt!(cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sirena schreef:
    Hmmm ok jullie hebbe wel een punt eej maar wa moe ik dan doen .....


    Voortaan niet meer zo snel met jongens het bed in duiken?


    quidquid excusatio prandium pro

    Sirena schreef:
    Hmmm ok jullie hebbe wel een punt eej maar wa moe ik dan doen .....

    Zoals ik al zei, je het verschil realiseren. Meer kan je nu niet meer doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall