• Voor mij begint woensdag school weer en dan hebben we twee dagen introductie omdat ik naar een nieuwe ga. Nou, woensdag gewoon met klas, blablabla, moet ik donderdag naar een sportpark! Ik haat sport en alles wat ermee te maken heeft. Ik verzon altijd smoesjes bij gym en nu moet ik naar een sportpark! En sportkleding mee.
    Kan iemand bedenken wat je in godsnaam gaat doen in een sportpark met de opleiding Verpleegkunde? Ik kan 't niet bedenken. (cat)

    Bedenkt jullie school ook altijd van die rare introductiedagen? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, mijn school is nog dommer, wij krijgen een praatje en dan kunnen we meteen de lessen weer gaan volgen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    Nee, mijn school is nog dommer, wij krijgen een praatje en dan kunnen we meteen de lessen weer gaan volgen.

    Same.

    Nope, bij mijn school is Speech speech - BAM les.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ach, de meeste mensen worden closer als ze sporten (teamsport enzo...), maarja, dat geld natuurlijk ook niet voor iedereen...
    Succes!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    iPotter schreef:
    Nope, bij mijn school is Speech speech - BAM les.
    same here ¬¬


    Shoganai i ne~

    Know what you're talking 'bout, ik ga ook altijd mountainbiken/klimmen/schilderen, echt fucking dom. Eh, goed excuus. Meld je ziek?


    It's time to be happy again.

    Wij hebben géén introductiedag :'D
    Maar dat lijkt me wel kut ja. Veel sterkte!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik studeer thuis, dus geen last van 8D
    Maar yes, that sucks.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dit jaar had ik wel 'n leuke introductiedag. Praatje + workshops naar keuze.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Wij moeten ook sporten dit jaar. Ik hoop maar dat we van die teamplaying dingen moeten doen, touwtrekken en rondrennen met mensen op je rug, want als we moeten voetballen, softballen, trefballen of hockeyen weet ik nu al dat ik af zal gaan als een gieter. Ik kán zulke dingen gewoon niet.

    *is jaloers op mensen die gewoon een introductiepraatje krijgen*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Wij gingen eerst ook effe praten en voorstellen aan de mentor en toen gingen we friet eten en konden we naar huis :B Maar Havo moest van 9 tot 7 s'avonds sporten, eten en zingen olololol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hahaa, introductiedagen hebben wij alleen in de brugklas gelukkig. Ik moet morgen boeken & rooster halen en dan mogen we dinsdag meteen voluit beginnen. Niet dat dat erg leuk is.
    Wel hebben we een (of twee?) keer in het jaar sportdag. Dat is echt een ramp (':. Een hele dag honkbal, hardlopen, atletiek en nog veel meer martelingen hahaa. Gelukkig weet ik altijd wel lol te maken door gewoon maar wat te kloten met vrienden.
    EDIT: Oooh wij hebben wel introductiedagen o.o . Mijn geheugen begint het een beetje te begeven. Ik meen me te herinneren dat we vorig jaar allemaal kleuterige spelletjes moesten doen bij een meertje. Toen duwde ik een paar vrienden in het meer, belandde er zelf ook in en werden we weg gestuurd door docenten. Misschien is dat een mooie ontsnapping voor je hahaa.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 21:43 ]


    i put the fun in funeral

    omg konden we niet ruilen :(

    mijn introductie:
    fietsen van presikaaf naar apeldoorn = 34 kilometer
    een rondleiding van 1 uur door de tuinen van paleis het loo
    fietsen van apeldoorn naar otterloo = 22 kilometer
    een navigatie toch door het bos van een anderhalf uur mits je verdwaald natuurlijk.
    van otterloo terug naar presikaaaf = 18 kilometer

    dit was mijn introductie(A)
    dus kan JIJ vertellen wat een fietstoch van 74 kilometer en een wandeling van 7 kilometer en een rondleiding van één uur te maken hebben met dierenverzorging:Y)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MonkeyPie schreef:
    omg konden we niet ruilen :(

    mijn introductie:
    fietsen van presikaaf naar apeldoorn = 34 kilometer
    een rondleiding van 1 uur door de tuinen van paleis het loo
    fietsen van apeldoorn naar otterloo = 22 kilometer
    een navigatie toch door het bos van een anderhalf uur mits je verdwaald natuurlijk.
    van otterloo terug naar presikaaaf = 18 kilometer

    dit was mijn introductie(A)
    dus kan JIJ vertellen wat een fietstoch van 74 kilometer en een wandeling van 7 kilometer en een rondleiding van één uur te maken hebben met dierenverzorging:Y)


    Jezus Christ o.o . Ik zou het niet overleven.


    i put the fun in funeral

    Ik haat sport ook.