• Hey,
    Ik vraag me af of jullie misschien mijn gedicht willen lezen
    Rakastaa

    En of jullie graag eerlijk commetaar willen geven. Het is niet het beste wat ik ooit heb geschreven, ik ben niet goed in op zijn Nederlands dichten en ben dyslectisch. Toch wil ik graag jullie eerlijke (harde) mening en misschien tips.

    Oh, ja dit gedicht betekent veel voor me, het licht nogal gevoelig
    Dank jullie


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hier heb ik natuurlijk niets aan.
    De mensen die hem hebben gelezen, dank je. Maar commentaar zou fijn zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het verhaal dat erachter zit lijkt me interessant. Er zitten natuurlijk wat foutjes in, maar ik persoonlijk vind het mooi. Mijn complimenten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dank je.
    Valt wel mee hoor. Simpel gezegd, de hij is een songwriter wiens teksten me heel erg raken en het enigste zijn wat me op de been houd. Omdat ik mij zelf erg kan vinden in die teksten lijkt het alsof ik hem ken of we heel erg op mekaar lijken. Daardoor ben ik om hem gaan geven, iets wat eigenlijk heel vreemd is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het wel mooi, eerlijk!

    Echt,wouw dank je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het is erg mooi, één van de weinige gedichten die ik leuk vind tot nu toe. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.