• Ik heb dus een jongen ontmoet en we hebben ook gezoend.
    Ik ga dus binnenkort wat met hem afspreken, maar ik vraag me dus echt af hoe ik mijn ouders dat moet vertellen? Want ik vind dat echt heel eng, maar ik wil het wel vertellen.
    Ze weten wel wie hij is, want hij heeft me teruggebracht na het uitgaan, dus ze hebben wel een positieve indruk van hem.

    Hoe hebben jullie dat aan je ouders vertelt?

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 22:31 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Euh, ik zeg gewoon altijd: 'Ja dan komt *naam* langs, of ik ga naar *naam* want we hebben afgesproken om film te kijken.' Of zoiets dergelijks dan. Dan weet mijn moeder wel hoe ver 't is :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk niet dat ik het echt verteld heb toen ik samen was met mijn vriend.
    Ik nodigde hem uit bij me thuis en we waren zoals altijd close met elkaar.
    Mijn ouders hebben zelf de link gemaakt en vonden het leuk voor me ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Niet. Ik durf zoiets niet te vertellen hoor. Mijn vader smijt mij buiten denk ik. Maar enfin, aangezien ik toch nog nooit een relatie heb gehad -afgezien van drie weken met een jongen dat uiteindelijk afliep als een flop - heb ik me gelukkig hier nog nooit zorgen over moeten maken.

    Maar als je weet dat je ouders er niet moeilijk over gaan doen, zou ik het gewoon zeggen? Niet zovan "Mama, papa, ik moet jullie iets vertellen." Maar gewoon heel spontaan en losjes "Hé, ik heb straks met *naam* afgesproken. Kunnen jullie me brengen?" En dan gaan ze er vanzelf wel verder op ingaan. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Als ik het zou moeten vertellen zou ik het met humor doen. Zo van: 'Paap, hoe zou je het vinden om opa te worden?,' Dan zijn reactie afwachten. En dan: 'Nee, okee zo erg is het niet, maar ik heb wel een vriendje.' Maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf hoe de relatie tussen jullie is.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 22:36 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Straks komt *naam* hier
    Of
    Ik ga straks naar *naam* toe
    Niet te moeilijk denken, meisje (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mijn mama zei ieder weekend toen ik thuis kwam: "En vrijen jullie nu al?" en op een avond zei ik ja ipv van nee en ze keek echt zo mindfucked int begin omdat ze dacht dat ik aan het lachen was met haar. Best wel handig bij, ik moest het niet zeggen. x')
    Net zoals ik niet om de pil moest vragen, want mijn vriend en ik gingen samen naar een festival en ze vertrouwde dat niet en die ging met mij naar de dokter daarvoor. Niet dat we daar iets verkeerds hebben gedaan, maar ondertussen had ik toch die pil.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Of gewoon recht voor debek: 'Mam, ik heb een vriendje.' En dan zie je wel wat je over je heen krijgt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Passerby schreef:
    Mijn mama zei ieder weekend toen ik thuis kwam: "En vrijen jullie nu al?" en op een avond zei ik ja ipv van nee en ze keek echt zo mindfucked int begin omdat ze dacht dat ik aan het lachen was met haar. Best wel handig bij, ik moest het niet zeggen. x')
    Net zoals ik niet om de pil moest vragen, want mijn vriend en ik gingen samen naar een festival en ze vertrouwde dat niet en die ging met mij naar de dokter daarvoor. Niet dat we daar iets verkeerds hebben gedaan, maar ondertussen had ik toch die pil.

    Jesus, beter. Mijn moeder wordt volgens mij al panisch als ze eraan moet denken dat ik en een jongen seks zouden hebben. En ik ben bijna 20 -.- Het is lachwekkend gewoon.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Jesus, beter. Mijn moeder wordt volgens mij al panisch als ze eraan moet denken dat ik en een jongen seks zouden hebben. En ik ben bijna 20 -.- Het is lachwekkend gewoon.
    Haha erge mama. Ik vond het wel leuk dat het bij mij zo ging. Moeilijke en vernederende momenten gespaard.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou, we hadden afgesproken dat hij mijn ouders zou ontmoeten en dus nam ik hem mee naar huis. Ik had hem van te voren gewaarschuwd niet alles te geloven en vooral niet bang te zijn en bij me weg te gaan. We kwamen binnen en ik zei tegen mijn moeder: "Mam, dit is Nick en hij soort van mijn vriendje". Ze was dolenthousiast en begon heel druk tegen hem te praten tot ik ons redde door hem naar boven te slepen (waar mijn moeder iedere vijf minuten binnenkwam met een slap excuus en ik verdenk haar er zelfs van dat ze op de overloop macheerde). Toen kwam mijn vader thuis en gingen we eten. Hij begon meteen tegen Nick te lullen over dat hij voorzichtig moest zijn met 'zijn meisje, zijn kleine prinses' en over wat hij later wilde gaan doen en die shizzle. Ik schaamde me echt dood, maar we zijn nog steeds samen dus hij heeft het gelukkig overleefd.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 23:46 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn ouders weten het nog steeds niet :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb het ook nog nooit gedaan. En ja ik mag nog geen vriendje en al die dingen. Ik zal echt niet weten hoe je dat zou moeten zeggen!

    Ik denk, dat als ik ooit zeg dat ik een lover heb, mijn ma gaat aannemen dat het een meid is, vraag me niet waarom.
    Iig, als dat moment ooit komt (wat ik enorm betwijfel) dan jeetje, ik schaam me er nu al voor. (nerd)

    Eh, ik heb een vriendje, hij heet -naam-, en ik ga binnenkort naar 'm toe? .___. Ik laat 'm meestal eerst langskomen om m'n ouders te ontmoeten, haha.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Atropos schreef:
    Of gewoon recht voor debek: 'Mam, ik heb een vriendje.' En dan zie je wel wat je over je heen krijgt.


    Firm believer of all that is magic