• Gaan ze hier achter even om fucking half 8 keihard het gras te lopen maaien, en de kantjes te schuren. HALF 8. Shit man, doe het dan om half 10 ofzo, damnit.

    Nou kan ik dus niet meer slapen. Fijn. Bedankt gemeente.

    edit: fantastisch, ze zijn weg. -gaat weer proberen te slapen-

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 7:53 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jij bent al op? Wauw, en dan te bedenken dat ik nog moet slapen...
    Pff, 't zou wel eens tijd worden dan.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Jij bent al op? Wauw, en dan te bedenken dat ik nog moet slapen...
    Pff, 't zou wel eens tijd worden dan.

    Loool nog steeds wakker?
    Normaal kom ik pas rond 2 uur mijn bed uit :') Maar nu kan ik niet meer slapen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hier doen ze het meestal rond 9 uur 's ochtends, dat is al beter dan half 8 :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij ons was er echt elke dag een jongetje die om kwart over acht, met de hamer ergens op ging slaan. En dan wordt je wakker, maar dan houd die op.-evil-


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Bij ons waren ze om dat uur aan het werken!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Bij mij maaien ze altijd in de middag. :'D gelukkig niet in de ochtend.

    bij ons in de straat zijn ze aan het verbouwen.
    precies waar ik naast woon daarom ben ik ook bijna elke ochtend om half 6 alwakker.
    die lui beginnen vroeg joh. :o


    Life is a beautiful struggle

    dat heb ik ook altijd. das klote. en dan gaan ze gvd ONDER je raam lopen grasmaaien:@:@


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Lavender schreef:
    dat heb ik ook altijd. das klote. en dan gaan ze gvd ONDER je raam lopen grasmaaien:@:@


    en staat je raam natuurlijk open he?xD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Als je nou wakker was gebleven / blijft, dan had je gelijk je ritme weer goed kunnen zetten :')


    Ik had dat ook eens, ik had eerste uur vrij ofzo en toen gingen ze de takken van de boom voor mijn raam afzagen. Nou toen was ik dus wakker x)

    Daar had ik nu dus 3 dagen terug ook last van. Om 9 uur gaan ze het gras lopen maaien en met een schop al het onkruid wieden. Maar ik slaap zomers altijd met mijn raam open en werd daardoor gewekt. Dus hier nog iemand die een pesthekel aan de gemeente heeft. :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Voor een keer is dat toch niet zo erg?
    Vanochtend kon ik ook niet slapen. : 3
    (cat)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Dat had ik laatst ook, gingen ze ook rond half 8 werken aan een gebouw ofzo ~_~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dat deden ze bij ons vanochtend ook, toen had ik het raam dicht gedaan. :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Een man bij ons in de buurt, maakt regelmatig de buurt wakker op 7 uur, met gezaag en weet ik veel wat hij allemaal uitspookt. Dat huis van hem veranderd steeds verder in een bouwval-.-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.