• Elke keer als ik met mn vriendje praatte vroeg hij of ik wou kussen met hem

    Ik zei dat ik daar nog niet klaar voor was en dat ben ik ook nog niet, mijn gevoel zegt dat ik nog even moet wachten
    steeds zit hij nu maar te zeggen dat hij me wel eens zou kussen, of dat hij een keer sex met me zal hebben, elke keer zeg ik dat ik dat nog niet wil, maar hij begrijpt het niet, hij denkt dat ik een grapje maak, hoe maak ik het hem in hemelsnaam aan het verstand, ik wil niet dat hij me kust wanneer ik dat niet wil of..

    Nouja, help?

    zeg het hem met een serieus gezicht en laat zien dat je het echt meent.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    damn, dat weet ik echt niet..


    Life is hard and then we die

    zeg het hem met een serieus gezicht en laat zien dat je het echt meent.


    Elke keer hou ik hem nog net tegen en dan doe ik dat ook, maar steeds probeert hij het opnieuw, we zijn nu wel al lang geen koppel meer, maar, hij probeert het nog steeds elke keer als ik hem zie, we zijn nog beste vrienden

    wat een kl**tzak Ôo najaaa, zeg het gwn. wijs hem af, .. ?


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    euhmm.. moeilijk manneke dus ;)
    slaag hem gewoon in zijn gezicht ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    euhmm.. moeilijk manneke dus ;)
    slaag hem gewoon in zijn gezicht ?


    Dat durf ik niet echt, i mean, je wilt hem echt niet kwaad hebben ;s

    maar dat is mss de enigste manier om hem echt duidelijk te maken dat je het echt niet wilt ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    word kwaad?


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    maar dat is mss de enigste manier om hem echt duidelijk te maken dat je het echt niet wilt ?


    Ik ben gewoon bang dat hij me pijn doet, of dat hij me achterlaat, hij is een van de enigsten die ik nog heb...

    oei ;s


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Verlaar hem voordat hij je écht pijn doet. Er kan vanalles gebeuren wanneer hij besloten heeft dat hij lang genoeg gewacht heeft. De gevolgen wil je niet weten. Als hij jouw keuze niet respecteerd, ga bij hem weg.

    Gewoon blijven volhouden als jij zeker weet dat je er nog niet klaar voor bent. Laat je niet overhalen. En als hij je wel over wil halen, dan zou ik me afvragen of hij wel de ware voor je is....


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    als hij zo bezig blijft, Dumpen die handel!


    Your Butt is Mine!

    Nodig 'm een keertje uit bij je thuis en zeg dat jullie moeten praten, zeg dan dat je er serieus nog niet klaar voor bent om met hem te zoenen enzo..
    Sterkte!


    I don't need words to feel those lips.

    Klas 2, les verzorging. Citaat lerares: 'Het is moeilijker dan je denkt om je grenzen te bewaken. Geef altijd duidelijk en rustig aan dat je ergens niet aan toe bent.'


    No growth of the heart is ever a waste