• Voor mij begint woensdag school weer en dan hebben we twee dagen introductie omdat ik naar een nieuwe ga. Nou, woensdag gewoon met klas, blablabla, moet ik donderdag naar een sportpark! Ik haat sport en alles wat ermee te maken heeft. Ik verzon altijd smoesjes bij gym en nu moet ik naar een sportpark! En sportkleding mee.
    Kan iemand bedenken wat je in godsnaam gaat doen in een sportpark met de opleiding Verpleegkunde? Ik kan 't niet bedenken. (cat)

    Bedenkt jullie school ook altijd van die rare introductiedagen? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, ik haal morgen mijn rooster op en dinsdag beginnen mijn lessen gewoon.


    Don't dream your life, but live your dream!

    iPotter schreef:
    Nope, bij mijn school is Speech speech - BAM les.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nou gelukkig niet D:
    Ik heb dinsdag welkoms gezeur + boeken ophalen en een of andere introductie van gym. Ofcourse staat er géen tijdstip dat je aanwezig moet zijn in de gymzaal op, dus ik heb schijt.
    Maar mijn school is echt amazig. In het examenjaar hebben we ipv gym een of andere sport-intro toestand. Lees: 4 weken afzien en dan nog geld betalen om daarna nog 4 weken af te zien en nog meer te betalen. Het hele fucking jaar door. -pissig-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    We hebben geen introductiedag maar wel sportdag en op onze school hebben we de 'Lyceum-run' We moeten door het bos lopen zonder te stoppen --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wij hebben een groepsbevorderende dag. <<
    Een hele dag fietsen, jippie. --"


    Take me to wonderland

    Vorig jaar had ik ook een sport/introdag. Nou, ik weet niet wat sport met audiovisueel te maken heeft. .__.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Volgens mij hebben we niet echt een introductieles.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ATL schreef:
    Nee, mijn school is nog dommer, wij krijgen een praatje en dan kunnen we meteen de lessen weer gaan volgen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb woensdag survivalen als introductie. Wat heeft dat in godsnaam te maken met gehandicaptenzorg? D:
    En de tweede dag een rondleiding door de school of zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik haat sport ook zo erg!
    Morgen hebben we een 'leuke' sportdag, introductie enso.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lowlz
    Wij gaan eerst met de bus naar Antwerpen en dan door Antwerpen lopen met een gids en dan doelloos door de dierentuin lopen 0.o
    Awesome hea? *not*
    Dat van jou klinkt leuker


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Introductie? Welke introductie? Never seen one.


    No growth of the heart is ever a waste

    ATL schreef:
    Nee, mijn school is nog dommer, wij krijgen een praatje en dan kunnen we meteen de lessen weer gaan volgen.


    Not all those who wander are lost.

    ATL schreef:
    Nee, mijn school is nog dommer, wij krijgen een praatje en dan kunnen we meteen de lessen weer gaan volgen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ATL schreef:
    Nee, mijn school is nog dommer, wij krijgen een praatje en dan kunnen we meteen de lessen weer gaan volgen.


    -