• Seriously. Ze zijn zo raar bezig. Toen Justin een kus op haar wang gaf, draaide ze weg en een aantal keer later duwt ze hem ook weg. Nu zit Justin chagrijnig te kijken en Gomez de hele tijd met een fucking grijns op haar gezicht.
    Toen hij zijn award won, en zijn speech gaf lachte hij niet EEN keer.
    Sowieso vind ik Selena al vreselijk. Ze is gewoon een golddigger.
          Nu weet ik zeker dat het gewoon een publiciteitsstunt is. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:32 ]


    To infinity and beyond •

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Inderdaad, maar ik vind haar zowiezo freaky. Die mondkap deed me meer denken aan zo'n verpleegster in een horrorfilm die je wilt vermoorden..
    Mijn broer vind haar ook freaky. De eerste keer dat hij een videoclip van haar zag zei hij; "Holy shit, wie de fuck is dat enge kind?" 0__o



    Haha alleen Did It On Em en Super Bass vind ik leuke liedjes van haar. Voor de rest zit mijn iPod volgepropt met muziek van Selena Gomez, Taylor Swift en Avril Lavigne ook wat liedje van Demi Lovato. De eerste keer dat ik een clip van haar zag zei ik: The fuck dat kind bezorgt me nachtmerries en mijn 'bff' zei: Ze is awesome.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Omg! Selena moet echt ophouden met dom doen, en ik snap echt niet waarom ze het gewoo niet "uit maaken".

    JChoo schreef:
    Omg! Selena moet echt ophouden met dom doen, en ik snap echt niet waarom ze het gewoo niet "uit maaken".


    Life is a beautiful struggle

    Selena is ook gewoon simpelweg een golddigger. Ik vertrouw haar niet, ik weet niet.


    Hope goes lost but never dies.

    Dat weet ik al sinds ik een blog heb gelezen, en het is gewoon zo fake hoe ze de hele tijd kijken. En Selena zag er niet uit. Dat vind mijn zusje die een obsessed fan is zelfs.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Camino schreef:
    Selena is ook gewoon simpelweg een golddigger. Ik vertrouw haar niet, ik weet niet.


    Goedzo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Camino schreef:
    Selena is ook gewoon simpelweg een golddigger. Ik vertrouw haar niet, ik weet niet.



    (Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind het wel schattig.


    <3

    Ik zie nu zo foto's van Miley haar jurk. Jeetje die ziet er best wel leuk uit hoor!
    Ik heb het trouwens niet gezien, die vma's (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Seriously. Justin was zelfs chagrijnig tijden zijn bedank speech. Waarin hij alleen god bedankte overigens. Break the fuck up, als jullie de hele tijd zo doen. Ik heb het sowieso niet op Gomez, maar ze zag er werkeljk NIET uit.


    To infinity and beyond •

    Ze had echt zo'n lelijke jurk aan :'D


    Olive

    Ach, laat ze lekker. Volgens mij heeft niemand er last van.


    Smile and live.

    Doe effe normaal zeg. Jullie maken echt van alles een drama. Dat kind is bezig aan het werken en duwt hem gewoon lachend weg als ie haar kust. Ze kunnen elkaar toch niet gewoon gaan binnen draaien. Als het af zou zijn, zou hij haar vast niet kussen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Psh, really waarom zou ze een Golddigger zijn, alsof ze zelf geen geld heeft? Ze is al langer bekend dan hem js.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:36 ]

    McTrusty schreef:
    Psh, really waarom zou ze een Golddigger zijn, alsof ze zelf geen geld heeft? Ze is al langer bekend dan hem js.


    Haar contract bij Disney liep af en opeens had ze met Bieber. Zonder Disney is Gomez niets.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:37 ]


    To infinity and beyond •