• Ik ben daar altijd heel nieuwsgierig naar , waar heb jij voor het eerst echt gezoend ( tongzoenen dus ) & hoe ging dat , vond je het leuk enz ;d ? :9~

    Bij mij was de eerste keer bij mij thuis , m'n papa was niet thuis , & hij was dus naar mij gekomen , we hebben een hele tijd gepraat en wat geknuffeld en toen hij weg ging heeft hij me bij de voordeur gezoend en eerlijk gezegd vond ik er niks aan ;o ik vond het helemaal niet leuk en ik voelde me echt debiel daarom ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Nog nooit gekust. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nog nooit echt gezoend.


    <3

    De eerste keer dat ik zoende was met mijn toenmalige vriendje, bijna twee jaar geleden. Ik was twaalf en we waren samen naar het schoolfeest gegaan en gingen dus ook samen naar huis. Toen bracht hij mij thuis en we hadden op het schoolfeest afgesproken dat we op het tuinpaadje naar mijn voordeur zouden zoenen :x en toen gebeurde dat dus, en het was eigenlijk heel raar. We zoenden even en toen zei hij doei en ging hij weg, en ik voelde me er niet speciaal bij of zo. Kan komen doordat ik niet echt verliefd op hem was... :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bij mij was het op een picknicktafel die voor een feesttent stond waar we waren. Ik zat naast hem op de tafel zeg maar en mijn 2 vriendinnen zaten op dat bankje eronder met elkaar te praten. Toen vertelde 1 van hun doodleuk aan die jongen dat ik nog nooit gezoend had. Dus hij keek me aan en ineens BAM was ik aan het zoenen haha. Toen we klaar waren zei hij 'Zo nu ben je ontgroend' en toen zei ik 'Wow bouw een feestje'. Tja geen idee waarom ik dat zei 8D Maar het was niet echt heel lekker ofzo :'D


    -

    Nog nooit gezoend... Maar dat heeft een soort van "medische"-reden, lmao xd


    Forever.

    thuis. vergat adem te halen.

    ik heb nog nooit gezoend, en ik ben al bijna veertien..:$ hoe oud waren jullie?


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    In de rij van het eerste leerjaar, maar ik weet er niet meer zo veel van. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn eerste keer was leuk. Gewoon op de bank bij ons thuis. De eerste date met mijn vriendje die ik nu heb. En toen ging van zelf. Ik vond het wel leuk. Maar dat kwam misschien omdat het niet kort duurde.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Never been kissed 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Uhm... Onder een tafel XD


    26 - 02 - '16

    Bij et bankje in et speeltuintje ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Meisjes rennen altijd weg als ik ze probeer te zoenen >:C

    Snap niet waarom D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Echt super beschamend.
    We lagen op mijn bed, een beetje te knuffelen enzeu en toen opeens bám zijn tong in mijn mond. Het was echt eng. En toen vroeg hij of het echt zo eng was -we hadden beide nooit gezoend en ik durfde niet :x- en toen zei ik 'ja' x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn eerste echt keer was met mijn huidige vriend en ik kreeg er echt kriebels van. Het voelde geweldig (: Hij was een zoveelste keer naar mij gekomen en zijn stiefmoeder kwam achter hem. Toen hij zijn jas aan had gedacht, kuste hij me. We stonden op dat moment voor het raam en plots flikkert zijn stiefmoeder met de lichten van de auto. Ze had ons dus zien staan. Dat was wel redelijk schaamtelijk :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right