• Weer zo'n onderwerp waar de meningen over verdeeld zijn. Dus, twee vragen. Rook jij en waarom wel/niet? Wat vind jij van roken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Secretive schreef:
    (...)
    Ik weet niet? :'D

    Haha oke :'D

    OT: Nouja ik vind het persoonlijk vreselijk irritant als mensen zich gaan aanstellen over de rook. Ik bedoel sommige mensen gaan heel overdreven met hun handen het rook weg zwaaien of hard kuchen. Stel je aan zeg 8D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Haha oke :'D

    OT: Nouja ik vind het persoonlijk vreselijk irritant als mensen zich gaan aanstellen over de rook. Ik bedoel sommige mensen gaan heel overdreven met hun handen het rook weg zwaaien of hard kuchen. Stel je aan zeg 8D

    Nee da's niet waar. Als je zelf niet rookt en niemand in je omgeving (en je dus ook niet passief meerookt) dan moet je van die rook al hoesten en ga je dus met je handen wapperen. Als je die rook gewoon bent (of er mensen rondom je heen roken) dan heb je dat niet :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    (...)
    Nee da's niet waar. Als je zelf niet rookt en niemand in je omgeving (en je dus ook niet passief meerookt) dan moet je van die rook al hoesten en ga je dus met je handen wapperen. Als je die rook gewoon bent (of er mensen rondom je heen roken) dan heb je dat niet :'D

    Maar als ik buiten sta dan waait de rook wel weg. 8D


    -

    Ik rookte eerst ook, omdat ik veel 'oudere' vrienden heb die dat ook deden. En dan krijg je natuurlijk wel eens wat aangeboden (kitty) Dat heb ik ongeveer een maandje volgehouden, niet dat ik veel rookte, maar toen keek ik naar mijn portemonnee en toen dat ik; Nah, laatmaar.

    Mijn vrienden zijn ongeveer allemaal 15, en ik nog maar 13. Ik hoop niet dat iedereen allemaal zeikreacties gaat quoten op mij, (joehoe)

    Ik rook niet, omdat ik het niet mag, omdat ik dan problemen ga krijgen met mijn ademhalingsorganen. Ik kan er niet tegen (:
    Ik wil het trouwens ook niet, ik vind het vies.


    Destroy what destroys you.

    Ik rook. Waarom? Tsja... Ooit aan begonnen en het werkt nu eenmaal verslavend.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Genius schreef:
    (...)
    Maar als ik buiten sta dan waait de rook wel weg. 8D

    Oeh jij zou een hekel aan me hebben. Als mensen het /lef/ hebben te roken waar meerdere mensen bij staan die het niet aangenaam vinden, dan vind ik dat die mensen zeker ook zich mogen /aanstellen/ door te wapperen. Ennn ik ruik zoiets van 10 meter afstand BUITEN. $: -dat was niet aanvallend bedoelt :'D

    gadverdamme nee
    ik snap ook niet waarom mensen roken..
    je ziet toch wat voor ziektes dat allemaal brengt?


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Amyntas schreef:
    (...)
    Oeh jij zou een hekel aan me hebben. Als mensen het /lef/ hebben te roken waar meerdere mensen bij staan die het niet aangenaam vinden, dan vind ik dat die mensen zeker ook zich mogen /aanstellen/ door te wapperen. Ennn ik ruik zoiets van 10 meter afstand BUITEN. $: -dat was niet aanvallend bedoelt :'D

    Als ik niet weet of mensen roken dan vraag ik altijd of ze het erg vinden als ik een sigaret opsteek. Vinden ze dat erg dan doe ik het niet. Maar als ik gewoon in de stad ergens sta en er loopt iemand langs en die gaat zo irritant lopen doen dan is het irritant. Ik hou heus wel rekening met mensen 8D


    -

    mylovestom schreef:
    gadverdamme nee
    ik snap ook niet waarom mensen roken..
    je ziet toch wat voor ziektes dat allemaal brengt?

    Ik rook al 3 jaar en heb nergens last van hoor (cat)


    -

    Nee, ik rook niet. Ik wil dat ook nooit gaan doen. Ik heb nix tegen mensen die roken, maar ik haat het wel om die vieze geur in te ademen en te moeten ruiken.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik rook al 3 jaar en heb nergens last van hoor (cat)


    okay is goed, spreek jou en de longkanker over 10 jaar. (cat)

    Maar goed, mensen moeten zelf weten of ze roken, ik snap gewoon neit waarom je zoiets jezelf aandoet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    okay is goed, spreek jou en de longkanker over 10 jaar. (cat)

    Maar goed, mensen moeten zelf weten of ze roken, ik snap gewoon neit waarom je zoiets jezelf aandoet.

    Tot over 10 jaar dan _O_


    -

    Escritura schreef:
    (...)

    okay is goed, spreek jou en de longkanker over 10 jaar. (cat)

    Maar goed, mensen moeten zelf weten of ze roken, ik snap gewoon neit waarom je zoiets jezelf aandoet.

    Trust me, als je 14 bent dan denk je dat je onoverwinnelijk bent. Dan ga je echt niet denken "oh mijn god, ik begin met roken en nu krijg ik kanker." Tenminste, ik niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Genius schreef:
    (...)
    Als ik niet weet of mensen roken dan vraag ik altijd of ze het erg vinden als ik een sigaret opsteek. Vinden ze dat erg dan doe ik het niet. Maar als ik gewoon in de stad ergens sta en er loopt iemand langs en die gaat zo irritant lopen doen dan is het irritant. Ik hou heus wel rekening met mensen 8D

    Dan is het wel oke. (krul)