• Weer zo'n onderwerp waar de meningen over verdeeld zijn. Dus, twee vragen. Rook jij en waarom wel/niet? Wat vind jij van roken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    C18 schreef:
    (...)
    Oochja, van die asowijven met standaard een peuk in hun bek, piercings, te veel nepgoud om hun lijf omdat ze echt goud niet kunnen betalen van hun uitkerinkje en gewoon te veel plamuur op hun gezicht.
    Akelig ja ><


    Ja, of van die kakkers. Echt walgelijk haha. Maar ach, ik moet ook niet te veel zeiken want ik praat zelf ook best asociaal af en toe.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Incarcerous schreef:
    Neen: het is vies, veroorzaakt alleen maar problemen, en ik mag het niet.


    comfort in c h a o s

    Secretive schreef:
    (...)
    Ik spoor haar niet aan, want ik vind zelf dat je het beter niet doet. Ik zeg gewoon dat ze nooit nooit moet zeggen, want dat je nooit weet wat de toekomst brengt.

    Dan nog, àls ze het zou doen, wat maakt dat woordje 'nooit' dan ook uit. Een woord is maar een woord.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Shaftesbury schreef:
    Ik ben net gestopt, ik rookte niet veel, alleen als ik in de stress zat, of gewoon een beetje in de put zit, dan is de peuk ineens je beste vriend


    Ik ken er meer die dat zo doen. Vind ik niks mis mee.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Fountain schreef:
    (...)
    Dan nog, àls ze het zou doen, wat maakt dat woordje 'nooit' dan ook uit. Een woord is maar een woord.


    Tja als een woord maar een woord is, is een zin maar een zin en een boek maar een boek. Haha. Maar ben het opzich ook wel met je eens hoor. Zelf weten.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik ken er meer die dat zo doen. Vind ik niks mis mee.

    Da's waar, maar je bent sneller verslaafd dan je denkt :'D En dan is het te laat :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Genoeg redenen voor mij om het eens te proberen, maar verslaafd raken heb ik niet zo'n zin in. Ik zou het alleen op feestjes doen of op school als ik gezelligheid nodig heb, verder niet, ook al is dat makkelijk zeggen.


    Dat is inderdaad makkelijk te zeggen, ik dacht eerst ook dat ik niet verslaafd zou worden. x']
    Heb je al eens een trekje genomen dan? Van een sigaret?


    Numbers.

    Ik heb 4 jaar gerookt en ben nu ongeveer 2 weken gestopt en ben van plan 't vol te houden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ianthomas4ev schreef:
    ik mag het nog niet :|

    Net of het zo'n ramp is dat je het niet mag :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Net of het zo'n ramp is dat je het niet mag :')

    Dat betekent dat er op Q nog één persoon zit die doet wat haar ouders van haar verlangen.(cat) xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    (...)
    Dat betekent dat er op Q nog één persoon zit die doet wat haar ouders van haar verlangen.(cat) xd

    Dat is wel weer zo haha.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik rook niet omdat het vies en ongezond is en duur :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik rook niet en ben er vrij zeker van dat ik dat ook nooit zal doen.
    Ik ben er helemaal tegen, echt. Het stinkt, is ongezond, storend, duur, totaal niet stoer en onaantrekkelijk volgens mij. Ik heb geen respect ervoor. opinion baby

    Amyntas schreef:
    Ik rook niet en ben er vrij zeker van dat ik dat ook nooit zal doen.
    Ik ben er helemaal tegen, echt. Het stinkt, is ongezond, storend, duur, totaal niet stoer en onaantrekkelijk volgens mij. Ik heb geen respect ervoor. opinion baby


    We weten dat het een mening is, daar is dit topic voor. Nja, ik vind dat je iemand niet moet beoordelen op wat hij of zij doet. Ik ben ook geen voorstander van drinken, maar als iemand het doet respecteer ik diegene zoals hij of zij is. (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 19:46 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Secretive schreef:
    (...)
    Dat betekent dat er op Q nog één persoon zit die doet wat haar ouders van haar verlangen.(cat) xd


    Hahahah nice.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.