• Weer zo'n onderwerp waar de meningen over verdeeld zijn. Dus, twee vragen. Rook jij en waarom wel/niet? Wat vind jij van roken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    nee ik ben gestopt, ik rookte 2 jaar, ik ben nu al bijna een half jaar gestopt 5 maand. en daar ben ik trots op,
    ik vond het eerst wel heel erg vies, toen vond ik het lekker, en ik ben gestopt omdat iedereen die zei tegen me dat ik toch niet kon stoppen met roken, dus ging ik het maar bewijzen :Y)
    en roken is echt geld verspilling, trust me.


    Life is a beautiful struggle

    Ik rook niet, mijn beide ouders hebben veel moeite gehad er vanaf te komen dus ik heb besloten er niet aan te beginnen. En het is best wel verslavend en slecht voor je gezondheid, dus waarom zou ik ook?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Twingo schreef:
    nee ik ben gestopt, ik rookte 2 jaar, ik ben nu al bijna een half jaar gestopt 5 maand. en daar ben ik trots op,
    ik vond het eerst wel heel erg vies, toen vond ik het lekker, en ik ben gestopt omdat iedereen die zei tegen me dat ik toch niet kon stoppen met roken, dus ging ik het maar bewijzen :Y)
    en roken is echt geld verspilling, trust me.

    Als je het eerst vies vond en toch doordeed, vind ik het zo fucking dom.xd (Sorry Jell) Moest je het nu van in het begin lekker vinden, oké, maar... xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Nee, ik vind dat het te veel geld kost daarvoor en het stinkt nogal.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Secretive schreef:
    (...)
    Meid, ik heb ook al zo vaak nee gezegd tegen sigaretten. Ik kreeg ze half in mijn mond gestopt en weigerde elke keer. Tot een andere vriendin het me eens aanbood en toen dacht ik: 'Ik doe het, dan heb ik nog meer redenen om het niet meer te doen.' En toen deed ik het dus. (cat) En nu kan ik zeker zijn dat ik niet wil roken. Het is nutteloos om te zeggen dat je het nooit zal doen, ookal wil ik het nu niet doen, ik weet niet wat de toekomst zal brengen. In mijn familie is er ook zo veel kanker en toch. Ik vind het wel goed dat je er absoluut niet aan wilt beginnen, maar ik vind toch dat je moet zeggen 'dat je het niet wilt' in plaats van 'ik zal het nooit doen.'

    Waarom maken jullie er zoveel spel van? Sommige mensen zijn gewoon zeker van hun stuk. Dat is beter dan wat jullie zeggen. Jullie sporen haar bijna aan tot roken. Ze weet dat ze het nooit zal doen en ik zie het haar eigenlijk ook nooit doen. Ze is er het type niet voor ook niet.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, simpelweg omdat ik mijn familie wil laten zien dat het ook anders kan. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik rook niet meer. Ben al enkele maanden gestopt, maar ik heb het er nog steeds moeilijk mee. Al ben ik zeker dat ik niet ga herbeginnen voor gezondheidsredenen en dergelijke. Ik ben trots op mezelf! Maar het is niet gemakkelijk als je vriend, zijn vader èn stiefmoeder roken..
    Ik ben trouwens gestopt na 3 jaar 'n half à 4 jaar roken.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 19:15 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Grindylow schreef:
    Ieder mag 't voor zichzelf weten, als ze maar bij mij uit de buurt blijven. Zelf doe ik 't niet, want het werkt nou niet echt gezondheidsbevorderend.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Fountain schreef:
    (...)
    Waarom maken jullie er zoveel spel van? Sommige mensen zijn gewoon zeker van hun stuk. Dat is beter dan wat jullie zeggen. Jullie sporen haar bijna aan tot roken. Ze weet dat ze het nooit zal doen en ik zie het haar eigenlijk ook nooit doen. Ze is er het type niet voor ook niet.

    Ik spoor haar niet aan, want ik vind zelf dat je het beter niet doet. Ik zeg gewoon dat ze nooit nooit moet zeggen, want dat je nooit weet wat de toekomst brengt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja, ik rook. Het helpt tegen verveling, het is lekker, het helpt tegen stress en... ik denk dat het dat ongeveer wel was?


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    Ja, ik rook. Het helpt tegen verveling, het is lekker, het helpt tegen stress en... ik denk dat het dat ongeveer wel was?

    Het helpt inderdaad tegen stress en ik heb dat zò hard nodig D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Fountain schreef:
    (...)
    Waarom maken jullie er zoveel spel van? Sommige mensen zijn gewoon zeker van hun stuk. Dat is beter dan wat jullie zeggen. Jullie sporen haar bijna aan tot roken. Ze weet dat ze het nooit zal doen en ik zie het haar eigenlijk ook nooit doen. Ze is er het type niet voor ook niet.


    Jullie? Ik zei alleen zeg nooit nooit.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Dat vind ik dus ook. Bij van die arrogante wijven vind ik het echt arrogant staan, maar bij een mooiboy vind ik het ongelofelijk sexy.

    Oochja, van die asowijven met standaard een peuk in hun bek, piercings, te veel nepgoud om hun lijf omdat ze echt goud niet kunnen betalen van hun uitkerinkje en gewoon te veel plamuur op hun gezicht.
    Akelig ja ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Somethnholic schreef:
    Ja, ik rook. Het helpt tegen verveling, het is lekker, het helpt tegen stress en... ik denk dat het dat ongeveer wel was?


    Genoeg redenen voor mij om het eens te proberen, maar verslaafd raken heb ik niet zo'n zin in. Ik zou het alleen op feestjes doen of op school als ik gezelligheid nodig heb, verder niet, ook al is dat makkelijk zeggen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik ben net gestopt, ik rookte niet veel, alleen als ik in de stress zat, of gewoon een beetje in de put zit, dan is de peuk ineens je beste vriend


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John