• Weer zo'n onderwerp waar de meningen over verdeeld zijn. Dus, twee vragen. Rook jij en waarom wel/niet? Wat vind jij van roken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    2Krull4U schreef:
    Ik rook niet, ik vind het al niet fijn om langs mensen te lopen die roken, of om bij mensen te zijn die roken. Verder is het verslavend, het lijkt mij erg vervelend om telkens te onderbreken wat je aan het doen bent omdat je weer even een sigaret moet opsteken, en voor andere mensen (die niet roken) is het soms ook storend.
    Daarbij kost het geld en dat geef ik liever uit aan iets anders [:

    Ja, dat vind ik dus ook annoying as fuck.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hm, mijn ouders roken en dat vind ik al irritant genoeg. :/ Ik vind het te slecht voor je gezondheid én te duur.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik rook niet en ben ook niet van plan het ooit van mijn leven te doen. Ik begrijp mensen niet die het ook doen, en vindt het vreselijk als ik iemand in de buurt zie roken. Als ze hun eigen leven willen verpesten, moeten ze dat zelf weten, maar als je ook anderen die rook laat inademen, dan vind ik dat wel een beetje te ver gaan.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Blijkbaar ben ik niet een goeie roker. Ik rook thuis nooit, uit respect voor mijn moeder 8D In de winter ga ik niet naar buiten als het ijskoud is. Ik rook alleen als ik er de tijd voor heb op school en stage. Ik ga echt niet ineens naar buiten omdat ik perse een sigaret moet ofzo. Niet rokers snappen er ook niks van :'D


    -

    Ik mag gewoon van mijn ouders roken. Dat zeiden ze vorig jaar gewoon tegen me. Maar myn vader rookte eerst ook, en heeft toen een hele auto 'opgerookt', maar toen ging hij ooit naar de dokter, die zijn longen liet zien, en ook de longen van een mens dat nooit gerookt had. Toen schrok ie, en is ie gestopt xdp

    Grindylow schreef:
    Ieder mag 't voor zichzelf weten, als ze maar bij mij uit de buurt blijven. Zelf doe ik 't niet, want het werkt nou niet echt gezondheidsbevorderend.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Genius schreef:
    Blijkbaar ben ik niet een goeie roker. Ik rook thuis nooit, uit respect voor mijn moeder 8D In de winter ga ik niet naar buiten als het ijskoud is. Ik rook alleen als ik er de tijd voor heb op school en stage. Ik ga echt niet ineens naar buiten omdat ik perse een sigaret moet ofzo. Niet rokers snappen er ook niks van :'D


    Nou beter zo. o:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    nee mn moeder rookt en ik vind het vies en het zorgt alleen maar voor problemen


    Keep Calm because we can just BLAME NIALL

    Wauw, nooit gedacht dat er zoveel Q'ers tegen roken zouden zijn. Natuurlijk is het niet het aller verstandigste wat je kunt doen, maar van jullie luitjes had ik wel verwacht slimmer te zijn. Natuurlijk staat er op elk pakje dat het dodelijk is en andere waarschuwingen, maar jullie doen echt alsof iedereen die rookt over 10 jaar of zo dood gaat.
    Kijk, dat het geldverspilling is klopt. Dat het vies is, is een mening. Niks over te zeggen dus, maar behalve dit dus overdrijven jullie wel hoor. :$ (nope niet naar iedereen gericht dus voel je niet aangevallen, ook niet als het wel naar jou gericht is lolol)


    Numbers.

    Ik rook zelf niet, en ik heb zo mijn mening over bepaalde rokers zoals ''partyrokers'' wees dan ook zo ''stoer'' om gewoon dagelijks te roken in plaats van alleen tijdens het uitgaan? Naja ik vind het stinken en vies. (krul)


    Everything is worse without music.

    Persuade schreef:
    Ik rook zelf niet, en ik heb zo mijn mening over bepaalde rokers zoals ''partyrokers'' wees dan ook zo ''stoer'' om gewoon dagelijks te roken in plaats van alleen tijdens het uitgaan? Naja ik vind het stinken en vies. (krul)


    Stoer? Hahaha partyroken is veel verstandiger. Verslaving is dom, af en toe even roken moet kunnen vind ik, alhoewel slim ook niet het goede woord is.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik heb eens aan zo'n waterpijp gelurkt, dat is pretty awesome. Maar ik kreeg er een ziek pijnlijke keel van. (cat)

    Verder heb ik nog nooit sigaretten of zo gerookt, en ben dan ook niet van plan dat te gaan doen.


    Smile and live.

    Casuelle schreef:
    Ik heb eens aan zo'n waterpijp gelurkt, dat is pretty awesome. Maar ik kreeg er een ziek pijnlijke keel van. (cat)

    Verder heb ik nog nooit sigaretten of zo gerookt, en ben dan ook niet van plan dat te gaan doen.


    Die dat van die waterpijp had ik in Egypte gedaan xdp

    Oeh ik wil nu waterpijpen nu ik deze topic zie ^^
    Zo lekker,zeker met aardbeiensmaak :'D

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 19:10 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik rook niet. En ik vind het slecht voor je. :X


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."