• Weer zo'n onderwerp waar de meningen over verdeeld zijn. Dus, twee vragen. Rook jij en waarom wel/niet? Wat vind jij van roken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    MaakGeloof schreef:
    (...)
    Trust me, als je 14 bent dan denk je dat je onoverwinnelijk bent. Dan ga je echt niet denken "oh mijn god, ik begin met roken en nu krijg ik kanker." Tenminste, ik niet.


    Everyone's an idiot 8D Deep inside.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Everyone's an idiot 8D Deep inside.

    Tsja. Kijk, ik ben er heus niet trots op dat ik rook, maar stoppen is zo moeilijk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik rook niet, heb nooit gerookt en ben ook van plan het nooit te doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja ik rook.

    Ik ben er mee opgegroeid mijn beide ouders doen het en mijn stiefbroer ook. Dus het was bijna normaal dat ik het ook ging doen.
    Mijn stiefbroer gooide me een pak shag en een vloeitje in mijn hand en ik moest leren draaien.

    Ja dan weet je het wel..

    Ja, en ik haat het van mezelf. Ben ooit een idioot geweest door het te proberen. Vreselijke gewoonte, maar stoppen is klote. En als je niet rookt weet je niet hoe moeilijk stoppen kan zijn.


    Gradually, then suddenly..

    ik rook niet, ik vind het niet erg als vriendinnen ofzo rond mij gaan roken maar ik raad het hun wel altijd af omdat het zo slecht is voor je gezondheid en ook omdat je er makkelijk verslaafd aan kan raken. Zelf ga ik nooit roken, niet eens om he uit te proberen en ik vind het echt idioot als rokers niet rokers overhalen om te roken.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Al achttien jaar lang rookvrij. (;
    En roken vind ik dom, maar het is je eigen keuze of je rookt of niet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn beide ouders roken, maar dat moeten ze zelf weten. Ik ga zelf nooit roken want ik iemand die ik ken heeft longkanker gehad terwijl ze heel gezond at enzo, nooit rookte, nooit dronk enzo en dat heeft me de ogen geopend hoe stom sommige mensen zijn door te beginnen.
    Neuj, kben helemaaaaal heppie zonder rook.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nee, het is duur, het stinkt en ik ga echt niet in de winter buiten staan te blauwbekken omdat ik nu meteen een peuk moet omdat ik afkickverschijnselen krijg. Gezellig hoor! :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hale schreef:
    Ja ik rook.

    Ik ben er mee opgegroeid mijn beide ouders doen het en mijn stiefbroer ook. Dus het was bijna normaal dat ik het ook ging doen.
    Mijn stiefbroer gooide me een pak shag en een vloeitje in mijn hand en ik moest leren draaien.

    Ja dan weet je het wel..


    Ja inderdaad. Haha mijn ouders zijn dan jammer genoeg weer niet zo, ook al rookt mijn vader wel.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik heb het een tijdje gedaan, maar ben ermee gestopt. Er is eigenlijk echt niet zo veel aan hoor, niet echt iets om je geld aan te verspillen. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik op sommige momenten echt nog wel zin heb in een sigaret, maar dat is zelden.
    Ik heb btw absoluut geen problemen met mensen die roken, maar ik probeer ze wel altijd hints te geven zodat ze weten dat ik liever heb dat ze ermee stoppen (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 21:38 ]

    Ik rook niet, heb nooit gerookt en ben ook van plan het nooit te doen.


    maar mijn pa rookte altijd en ik vind het gewoon echt stinken blegh


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik rook.
    Het begon allemaal met uit te gaan twee jaar geleden.
    Sindsdien doe ik het nu nog steeds.


    Life is all about having a good time.

    Ik rook niet,
    Waarom?
    -ik ben nog geen 16
    -stinkt
    -kost veel geld
    -is slecht voor je

    Ik vind dat je zelf moet weten of je rookt maar niet in een gesloten ruimte waar ik bij ben :S

    Ik rook niet omdat het stinkt.


    We're all dancing to the same sad song.