• Weer zo'n onderwerp waar de meningen over verdeeld zijn. Dus, twee vragen. Rook jij en waarom wel/niet? Wat vind jij van roken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ben aan het stoppen. D:


    None but ourselves can free our minds.

    Ik rook niet en ga ik nooit doen.
    Mijn longen zijn niet zo .
    Het stink
    kost geld
    slecht voor je gezond heid en uiterlijk


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik rook helaas wel, ik ben toen begonnen met roken toen mijn ouders gingen scheiden, ik was zo gestrest dat ik een sigaret van mijn broer pikte en rookte enzo, en nu ben ik helaas verslaafd, ik probeer te minderen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nee ik rook niet, omdat ik niet mag van mijn vriend. Hij heeft daardoor al een paar familieleden verloren.

    Niet dat ik er nood aan heb, ik wou het vroeger altijd gewoon proberen.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik wil het wel doen. Geen idee waarom.Ik had het eerder geprobeerd en vond het toen niks maar nu wel. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Grindylow schreef:
    Ieder mag 't voor zichzelf weten, als ze maar bij mij uit de buurt blijven. Zelf doe ik 't niet, want het werkt nou niet echt gezondheidsbevorderend.


    All I wanna do is lose control

    Yoshy schreef:
    Ik wil het wel doen. Geen idee waarom.Ik had het eerder geprobeerd en vond het toen niks maar nu wel. :'D


    Haha heb ik nou ook hea.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Lovefaker schreef:
    Ben aan het stoppen. D:


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

    Ik ben gestopt, maar dit weekend is Lakeside, dus dan ga ik voor een keer smokkelen.


    To infinity and beyond •

    Abrazo schreef:
    Ik heb het een tijdje gedaan, maar ben ermee gestopt. Er is eigenlijk echt niet zo veel aan hoor, niet echt iets om je geld aan te verspillen. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik op sommige momenten echt nog wel zin heb in een sigaret, maar dat is zelden.
    Ik heb btw absoluut geen problemen met mensen die roken, maar ik probeer ze wel altijd hints te geven zodat ze weten dat ik liever heb dat ze ermee stoppen (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    nee, omdat het hangt in je kleren en over het hele huis, het kost je stukken van mensen en het is heel slecht voor je gezondheid.
    wat vind ik ervan ? als ik iemand zie roken , denk ik, als jij er je geld wil aan verspillen en de kans groot maken dat je kanker krijgt , mij goed.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik rook niet, en ik ben ook van plan om niet te roken tot mijn 18de. En dat heb ik mezelf beloofd. Nou.. nog 4 jaar te gaan (:



    I don't smoke and I never will.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik rook niet en ik ben sowieso niet van plan te roken voor mijn achttiende, anders word mijn rijdbewijs niet betaalt door mijn ouders :'D.

    En sowieso vind ik echt echt F*cking smerig ruiken

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 10:55 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Nee en dat zal ik ook nooit doen.
    Omdat het vies is.


    Ivar Oosterloo.