• Weer zo'n onderwerp waar de meningen over verdeeld zijn. Dus, twee vragen. Rook jij en waarom wel/niet? Wat vind jij van roken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Neee ik rook niet, ik vind het niet heel erg als mensen roken.
    Maar je kleren meuren dan altijd gelijk zo ;x


    Better hurt feelings than no feelings at all

    Ik rook niet, ik vind het al niet fijn om langs mensen te lopen die roken, of om bij mensen te zijn die roken. Verder is het verslavend, het lijkt mij erg vervelend om telkens te onderbreken wat je aan het doen bent omdat je weer even een sigaret moet opsteken, en voor andere mensen (die niet roken) is het soms ook storend.
    Daarbij kost het geld en dat geef ik liever uit aan iets anders [:

    Ik rook niet (en wil niet) omdat ik gewoon het nut er niet van inzie.


    Owl you need is love.

    Ik rook en waarom? Geen idee (cat) Ik ben te verslaafd om te stoppen.


    -

    Secretive schreef:
    (...)
    Als je het eerst vies vond en toch doordeed, vind ik het zo fucking dom.xd (Sorry Jell) Moest je het nu van in het begin lekker vinden, oké, maar... xd

    zielig he.. (cat)
    vind ik ook vanmezelf hoor. nouja ik vond het niet echt vies, ik werd er alleen misselijk van.


    Life is a beautiful struggle

    Nee, ik wil niet dood en ik wil mijn vriendje niet kwijt. Roken is geldverspilling.


    Ik ben gemeen xoxo

    Genius schreef:
    Ik rook en waarom? Geen idee (cat) Ik ben te verslaafd om te stoppen.

    Srsly? Ik vind het raar dat je rookt, ookal ken ik je niet. Maar.. Het is niet echt genius. (cat)

    Hahahaa, roken is echt zoo slecht niet hoor /drama mensen

    kom op als mensen dat willen laat dat en ik rook niet omdat ik geen geld er aan wil verspillen *en gewoon niet wil


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Amyntas schreef:
    (...)
    Srsly? Ik vind het raar dat je rookt, ookal ken ik je niet. Maar.. Het is niet echt genius. (cat)

    Dat boeit me echt niks :') Wat is er nou weer raar aan het feit dat ik rook. Alsof ik de enige ben op heel Q 8D


    -

    Grindylow schreef:
    Ieder mag 't voor zichzelf weten, als ze maar bij mij uit de buurt blijven. Zelf doe ik 't niet, want het werkt nou niet echt gezondheidsbevorderend.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Genius schreef:
    (...)
    Dat boeit me echt niks :') Wat is er nou weer raar aan het feit dat ik rook. Alsof ik de enige ben op heel Q 8D

    Nee nee zo bedoelde ik dat niet. :'d Ik lees vaak je reacties, en ik vond het gewoon niet erbij passen ahaaaah.

    Amyntas schreef:
    (...)
    Nee nee zo bedoelde ik dat niet. :'d Ik lees vaak je reacties, en ik vond het gewoon niet erbij passen ahaaaah.

    Ik juist wel haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Amyntas schreef:
    (...)
    Nee nee zo bedoelde ik dat niet. :'d Ik lees vaak je reacties, en ik vond het gewoon niet erbij passen ahaaaah.

    Lol okee :'D

    Secretive schreef:
    (...)
    Ik juist wel haha.

    Hoezo dat 8D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hoezo dat 8D

    Ik weet niet? :'D


    Has no one told you she's not breathing?