• Weer zo'n onderwerp waar de meningen over verdeeld zijn. Dus, twee vragen. Rook jij en waarom wel/niet? Wat vind jij van roken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Nee, kan de geur niet hebben :] Word ik kortademig enzo. Ben zelfs ooit bijna een week verkouden geweest toen ik van een potje rennen in een rokerige kamer kwam.


    No growth of the heart is ever a waste

    Illuminati schreef:
    (...)
    Weet ik, maar de meerderheid kan gewoon niet zonder :')


    Ja dat is zo. o:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ja eigenlijk wel. Zelfde met drinken en dat soort dingen.


    My god people are stupid...

    Ahum. Juist Jah. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee en het kan me weinig schelen, zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen. Bij bepaalde mensen vind ik roken zelf sexy, hoewel het bij anderen ook erg degoutant en marginaal kan staan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    C18 schreef:
    Nee, kan de geur niet hebben :] Word ik kortademig enzo. Ben zelfs ooit bijna een week verkouden geweest toen ik van een potje rennen in een rokerige kamer kwam.


    Oh, dat is niet handig. Nou ja, ik krijg het ook benauwd van rook, maar dat wat je inademt is toch altijd anders dan dat wat eruit komt.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik heb van mijn 14e tot 18e gerookt. Nu ben ik 1 jaar -met veel moeite- gestopt. Ik begin er ook nooit meer aan.


    I love you Tim

    Geef me één goeie reden om te roken... Het helpt NIET tegen de stress... Het helpt enkel de stress een beetje te verlagen als je al roker bent! Het is als volgt: rokers hebben meer stress (door roken; nicotine) dan niet-rokers. Het moment dat ze roken, daalt hun stressgevoel, maar is het nog stééds hoger dan dat van niet-rokers.

    Als het is om sociaal te zijn dat je buiten wilt staan, dan kan je ook praten zonder dat je rookt... roken om sociaal te zijn is een héél flauw argument want het klopt aan geen kanten...

    Dus dan wacht ik bij deze op één goeie reden om te roken...

    (enkel mensen die roken op doktersvoorschrift hebben een geldige reden, en die mensen zijn zeldzaam want dat is haast nooit nodig)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 18:47 ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Prongs schreef:
    Nee en het kan me weinig schelen, zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen. Bij bepaalde mensen vind ik roken zelf sexy, hoewel het bij anderen ook erg degoutant en marginaal kan staan.


    Dat vind ik dus ook. Bij van die arrogante wijven vind ik het echt arrogant staan, maar bij een mooiboy vind ik het ongelofelijk sexy.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Nog nooit geprobeerd en dat ga ik zo laten.
    Het is duur, het stinkt én het is slecht voor je lichaam, voor mij hoeft het allemaal niet.


    Never run out of reasons to smile...

    Tyrael schreef:
    Geef me één goeie reden om te roken... Het helpt NIET tegen de stress... Het helpt enkel de stress een beetje te verlagen als je al roker bent! Het is als volgt: rokers hebben meer stress (door roken; nicotine) dan niet-rokers. Het moment dat ze roken, daalt hun stressgevoel, maar is het nog stééds hoger dan dat van niet-rokers.

    Als het is om sociaal te zijn dat je buiten wilt staan, dan kan je ook praten zonder dat je rookt... roken om sociaal te zijn is een héél flauw argument want het klopt aan geen kanten...

    Dus dan wacht ik bij deze op één goeie reden om te roken...

    (enkel mensen die roken op doktersvoorschrift hebben een geldige reden, en die mensen zijn zeldzaam want dat is haast nooit nodig)


    Nou de enige reden dat is zou roken is voor de gezelligheid, en dat is de enige reden die ik je kan geven. Oh ja, omdat ik het sexy vind, maar dat is puur een mening.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Tyrael schreef:
    Geef me één goeie reden om te roken... Het helpt NIET tegen de stress... Het helpt enkel de stress een beetje te verlagen als je al roker bent! Het is als volgt: rokers hebben meer stress (door roken; nicotine) dan niet-rokers. Het moment dat ze roken, daalt hun stressgevoel, maar is het nog stééds hoger dan dat van niet-rokers.

    Als het is om sociaal te zijn dat je buiten wilt staan, dan kan je ook praten zonder dat je rookt... roken om sociaal te zijn is een héél flauw argument want het klopt aan geen kanten...

    Dus dan wacht ik bij deze op één goeie reden om te roken...


    1 goeie reden om te roken: het is lekker (voor sommige mensen dan)
    op sommige punten ben ik het met je eens en sommige niet. je hebt gelijk over stress en sociaal zijn. maar er wordt niet alleen maar gerookt om sociaal te zijn hoor. mensen roken ook alleen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Eos schreef:
    Nog nooit geprobeerd en dat ga ik zo laten.
    Het is duur, het stinkt én het is slecht voor je lichaam, voor mij hoeft het allemaal niet.


    Duur is het zeker, maar aan de andere kant, ik ga alleen maar snoep en onzin dingen kopen met mijn geld, dus die sigaretten kopen zou voor mij ook geen probleem zijn.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Incarcerous schreef:
    Neen: het is vies, veroorzaakt alleen maar problemen, en ik mag het niet.


    All I have in life, is my imagniation.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Nou, het werkt tegen stress en je hebt een reden om gezellig met mensen buiten te zitten. Ik ken mensen die roken om die redenen, en die niet eens verslaafd zijn.

    Dat is vooral als je verslaafd bent. :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Duur is het zeker, maar aan de andere kant, ik ga alleen maar snoep en onzin dingen kopen met mijn geld, dus die sigaretten kopen zou voor mij ook geen probleem zijn.

    het wordt wel steeds duurder he. je moet verdorie 6 euro betalen voor een pakje marlboro -.-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.