• Er zijn er onderhand echt duizenden, en driekwart is daarvan niet eens echt zwanger en zoekt gewoon aandacht. Volgens mij kunnen we hier een apart ik-ben-zwanger-forum gaan maken, of ligt dat aan mij? :Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Psh, ik heb gewoon alang abortus gepleegd en nu ben ik zielig en krijg ik aandacht. :Y)

    (Dat was sarcasme-taal voor: Je hebt gelijk.)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 14:19 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb maar 1 topic gezien, of loop ik echt achter? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    Ik heb maar 1 topic gezien, of loop ik echt achter? (cat)


    Laatst was er ook al één, en daarvoor heb ik er ook echt wel een paar gezien.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik ben de laatste dagen niet echt actief meer geweest op het forum en ben maar 1: ik wil een kindje-topic tegengekomen.
    maar als mensen gaan zeggen dat ze zwanger zijn terwijl ze weten dat het niet waar is, is dat best wel zielig ja


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    nouja, als die mensen hulp willen?

    jeeesh, steek er dan een filter op als je het niet kunt hebben.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    nouja, als die mensen hulp willen?

    jeeesh, steek er dan een filter op als je het niet kunt hebben.


    Dat kan niet aangezien er geen apart forum voor is.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tegenwoordig mag men geen enkel topic meer aanmaken duidelijk.
    We hebben al; Ik word gek van die One Direction, Harry Potter, Justin Bieber, Zwanger ... topics. Vergeet ik één?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Grizzly schreef:
    nouja, als die mensen hulp willen?

    jeeesh, steek er dan een filter op als je het niet kunt hebben.


    Nou, daar zijn andere sites voor


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik moet iets opbiechten..

    jk.

    Als je dat irritant vind dan moet je die topics niet gaan lezen, maar negeren. Laat hun toch lekker, ze vallen je er toch niet mee lastig? (cat)

    Crystalflame schreef:
    Ik heb maar 1 topic gezien, of loop ik echt achter? (cat)


    comfort in c h a o s

    Colors schreef:
    Als je dat irritant vind dan moet je die topics niet gaan lezen, maar negeren. Laat hun toch lekker, ze vallen je er toch niet mee lastig? (cat)


    Ik kan gewoon niet tegen mensen die aandacht tekort komen en dat op zo'n manier gaan uiten..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Colors schreef:
    Als je dat irritant vind dan moet je die topics niet gaan lezen, maar negeren. Laat hun toch lekker, ze vallen je er toch niet mee lastig? (cat)

    ach er zullen altijd mensen zijn die zich eraan irriteren, net zoals er altijd mensen zullen zijn die topics aanmaken over wat hun irriteert. beide irriteren me niet, en dus boeit het me ook niet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Met dit topic zoek je gewoon aandacht
    Laat hun of negeer ze gewoon --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nu kwets je mijn baby zohard!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oh
    Nee, je hebt 100% gelijk


    All I have in life, is my imagniation.