• Er zijn er onderhand echt duizenden, en driekwart is daarvan niet eens echt zwanger en zoekt gewoon aandacht. Volgens mij kunnen we hier een apart ik-ben-zwanger-forum gaan maken, of ligt dat aan mij? :Y)

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Yoshy schreef:
    Met dit topic zoek je gewoon aandacht
    Laat hun of negeer ze gewoon --'

laat haar aandacht zoeken, de mensen die die ik-ben-zwanger topics aanmaken zoeken toch ook aandacht

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Eenssssss :]

Jep, allemaal aanstellerig fake gedoe. :S

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Tranquillity schreef:
    Tegenwoordig mag men geen enkel topic meer aanmaken duidelijk.
    We hebben al; Ik word gek van die One Direction, Harry Potter, Justin Bieber, Zwanger ... topics. Vergeet ik één?

Food.

Verplaatst naar klachten.
    En jij wordt toch ook graag geholpen en terustgesteld als jij een topic opent over een probleem?
    Ik vind persoonlijk dat je een beetje overdrijft. Negeer die topics gewoon, dat lukt mij ook gemakkelijk. :x

Let the Night embrace you

Videotape schreef:
    Nu kwets je mijn baby zohard!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oh
    Nee, je hebt 100% gelijk

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Ik wilde net een topic openen over dat ik zwanger ben. Balen (baby)

Today will be Girl's Day party with you~

Tranquillity schreef:
    Tegenwoordig mag men geen enkel topic meer aanmaken duidelijk.
    We hebben al; Ik word gek van die One Direction, Harry Potter, Justin Bieber, Zwanger ... topics. Vergeet ik één?

Eeeeeeeeeecht hè. 8D

Net alsof het hele forum ermee volstaat. :x

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Weet je wat jongens:

IK BEN NIET ZWANGER!!

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

En wat nou als iemand wel ECHT zwanger is? Moet die dan ook dr bek houden omdat jij/jullie zich eraan irriteert/irriteren? :'D
    Hallo, zulke dingen gebeuren in het echt leven. Zelfs in Nederland/België. De meesten zullen wel gelul zijn, maar er zijn mensen bij wie het echt gebeurt/gebeurd is.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Eens.

Life is all about having a good time.

Ja, ik vind het ook irritant. :'D

None but ourselves can free our minds.

Kijk, als mensen nu echt zwanger zijn en die blije boodschap met ons willen delen, dan vind ik het helemaal niet erg hoor. Maar als je nou mensen hebt die doen alsof ze zwanger zijn of topics maken dat ze het willen worden (en het heel onlogisch is voor hun leeftijd/situatie/etc.) dan heb ik er wel een hekel aan. Maar ach, dan kijk ik er gewoon niet naar, simpel zat ^^

“Love is a contradiction.”

Als we zo verder gaan mag je nergens een topic meer over maken. Fantopics vindt iedereen irritant, zeurtopics vindt iedereen irritant, spelletjestopics vindt iedereen irritant.
    Het is nochtans niet zo moeilijk om gewoon niet te klikken of dat topic te verlaten...

Aandachttrekkerij is natuurlijk weinig plezant, maar het is toch overal. Waarom je energie verspillen aan ergernis, terwijl je 't gewoon kan negeren?

[ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:49 ]

Frankly my dear, I don't give a damn.

Prongs schreef:
    Als we zo verder gaan mag je nergens meer een topic meer over maken. Fantopics vindt iedereen irritant, zeurtopics vindt iedereen irritant, spelletjestopics vindt iedereen irritant.
    Het is nochtans niet zo moeilijk om gewoon niet te klikken of dat topic te verlaten...

Helemaal dit (:

But I still have this faith in the truth of my dreams.