• Ik had een 9 voor frans gehad en mijn frans leraar heeft 5 2e klassen en nu blijkt dat maar 2 mensen van zijn klassen een 9 hebben gehaald :'D
    *isht velly velly ploud op helself*

    i'm gonna kill myself because i'm jeaulous

    ik haat frans x_x ik heb daar altijd lage cijfers voor [hoogsteis een 6 x_x]


    We can only learn to love by loving.

    niice ik bn het egenoovrgestelde kben zo slegt (ma niej in Frans xD


    live your own life

    Wow, een 9 voor Frans :O


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    i'm gonna kill myself because i'm jeaulous

    ik haat frans x_x ik heb daar altijd lage cijfers voor [hoogsteis een 6 x_x]
    Frans is makkelijk, behalve grammatica(heb ik heel veel moeite mee). Khad ook een 10 voor Frans :'D

    Oeh.. das mooi. Voor economie in klas 2 hadden we als eindproject een groot werkstuk dat heel zwaar meetelde. Het was een powerpoint die voor zowel economie als Duits heel zwaar woog. Ik had toen samen met een klasgenoot het hoogste cijfer [9.2] gehaald van school. Later hadden we nog een presentatie voor economie, klas 3 waarvoor ik een 9 haalde, het hoogste cijfer van de hele economiegroep.
    De kaderleerlingen die me niet zo mogen hadden me altijd 'nerd' genoemd maar ik was er niets anders dan apetrots op :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    coowl ! ik heb alleen op de basisschool frans gehad... xD
    ik heb nu alleen maar nl engels en duits xD
    veel beter (A)
    ik moet alleen wel ff wat beter men huiswerk gaan doen :X


    A Noble was Born in Chaos

    Nice ^-^ Ik was eenkeer als enige met een 10 voor Frans [/Haalt jouw naar beneden] Nee joke. Maar ik had ook het beste percentage voor Nederlands namelijk 96 procent. Sorry, ben een strever Ö