• Er zijn er onderhand echt duizenden, en driekwart is daarvan niet eens echt zwanger en zoekt gewoon aandacht. Volgens mij kunnen we hier een apart ik-ben-zwanger-forum gaan maken, of ligt dat aan mij? :Y)

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Hoe weet jij nu weer of al die topics nep zijn? (krul)

Ik ben gemeen xoxo

Aarshaar schreef:
    Hoe weet jij nu weer of al die topics nep zijn? (krul)

omdat het soms gewoon duidelijk is dat sommige mensen alleen aandacht willen. is al meerdere keren gebeurt op Quizlet.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ik ben zwanger geweest, maar ik heb ook abortus laten plegen :Y)

[Dat is zwangerheidstopictaal, vertaling luidt: Ik word er ook ziek van, LETS KILL 'M ALL!]

Zwijg die topics dood, ipv er nog eentje over aan te maken. Snap wel dat 't verleidelijk is, maar ik vrees dat dit dan echt averechts gaat werken.

No growth of the heart is ever a waste

Colors schreef:
    Als je dat irritant vind dan moet je die topics niet gaan lezen, maar negeren. Laat hun toch lekker, ze vallen je er toch niet mee lastig? (cat)

AMEN. _O_

Alleen maar tranen van geluk

Ik heb iets gemist.
    Wat is er gebeurd toen ik een halve dag weg was?(cat)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Sad people... LETS DANCE!

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ach zeur niet zo man...

Dan kan je net zo goed overal een filter voor maken. Voor Justin Bieber, One direction, de voetbalkerels en noem maar op. Maar ik ben het zeker weten met je eens.

26 - 02 - '16

Hongary schreef:
    Dan kan je net zo goed overal een filter voor maken. Voor Justin Bieber, One direction, de voetbalkerels en noem maar op. Maar ik ben het zeker weten met je eens.

Nou, ik vind niet dat je dat met elkaar kan vergelijken.

Big girls cry when their hearts are breaking

Negligible schreef:
    Tegenwoordig mag men geen enkel topic meer aanmaken duidelijk.
    We hebben al; Ik word gek van die One Direction, Harry Potter, Justin Bieber, Zwanger ... topics. Vergeet ik één?

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Doe anders gewoon één algemeen topic waarin je daarover kunt praten?

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Eigenlijk heb je wel gelijk, de meeste doen het om aandacht! Maar het is wel stom dat dan mensen die echt met zo'n probleem zitten het niet kunnen zeggen zonder verwijten.

welk ei kickt dit topic nou weer omhoog x]
    ik had hier al in gereageerd volgens mij :')

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

NurseJoy schreef:
    Psh, ik heb gewoon alang abortus gepleegd en nu ben ik zielig en krijg ik aandacht. :Y)

(Dat was sarcasme-taal voor: Je hebt gelijk.)