• Er zijn er onderhand echt duizenden, en driekwart is daarvan niet eens echt zwanger en zoekt gewoon aandacht. Volgens mij kunnen we hier een apart ik-ben-zwanger-forum gaan maken, of ligt dat aan mij? :Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als iedereen nou eens gewoon alleen de topics leest die hij/zij interessant vindt en verder niet gaat klagen over de rest van de topics, is er geen probleem. (krul)


    I was an angel living in the garden of evil

    Weatherby schreef:
    (...)

    Helemaal dit (:

    Straks gaan we ook "ik vind bepaalde topics irritant"-topics nog irritant vinden (krul)
    - dat was een vage zin -

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:47 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb er wel geteld 2 gezien. Een serieus en een niet serieus Wow, dat is veel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik geef je gelijk


    Ex astris, sciencia

    ik heb er maar 1 gezien, geen last van.

    Ballad schreef:
    (...)
    Straks gaan we ook "ik vind bepaalde topics irritant"-topics nog irritant vinden (krul)
    - dat was een vage zin -


    nou, straks maken we masaal topics die zeggen: "Ik vind die "Ik vind bepaalde topics irritant"-topic irritant 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    jamaar zowiezo come on.
    als je er last van hebt klik er gewoon niet op, klaar.

    Lovelyxxx schreef:
    Als iedereen nou eens gewoon alleen de topics leest die hij/zij interessant vindt en verder niet gaat klagen over de rest van de topics, is er geen probleem. (krul)


    idd. ik zeik ook niet over die bieber topics right?

    Smeyalata schreef:
    (...)

    idd. ik zeik ook niet over die bieber topics right?


    Hoewel we dat in ons hoofd wel doen (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind dat je gelijk hebt en wie af komt met "ze willen gewoon hulp", wel hier kan je die NIET krijgen, want bijna iedereen is hier nog ontzettend jong en weten met manier van spreken niet eens hoe je kinderen maakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    Ik vind dat je gelijk hebt en wie af komt met "ze willen gewoon hulp", wel hier kan je die NIET krijgen, want bijna iedereen is hier nog ontzettend jong en weten met manier van spreken niet eens hoe je kinderen maakt.


    zoveel mensen komen met levensverhalen. dan moeten ze daar ook mee kappen.
    van 'wat moet ik doen?'
    i dont fucking know.

    Ach laat ze zwanger en fake-zwanger zijn als zij dat willen. Als zij genieten van die aandacht (positief & negatief) ze zoeken het zelf maar. Het is hun eigen fuck probleem, ik trek er mij niets van aan en ze hebben het zelf gezocht.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Yoshy schreef:
    Met dit topic zoek je gewoon aandacht
    Laat hun of negeer ze gewoon --'


    You're beautiful.

    Dat er zo veel topics over zijn vind ik helemaal niet erg.
    Dat er zo veel van die topics nep zijn, dat vind ik wel erg.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik zou zeggen, klik lekker niet op die topics.


    Big girls cry when their hearts are breaking