• Hello! (:
    Er is dus een hele aardige en lieve jongen, die vanavond met mij wilt afspreken. Het probleem is, ik durf niet. Hij heeft al meerdere keren aangegeven dat hij wel met mij wil, nouja, soort van flikflooien maar ik heb hem al duidelijk gemaakt dat ik daar niet voor in ben. Hij begrijpt dit wel en hij haalt dus ook niks in zijn hoofd, maar toch blijf ik bang om met hem af te spreken. Waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Ik ben best wel onzeker, vooral als ik in mijn eentje ben. Ik heb door de jaren een comfortzone gebouwd en vind het erg moeilijk om daaruit te stappen. Ik zit nu echt met een dubbel gevoel. Wil namelijk aan de ene kant wel met hem afspreken, zou toch een keer uit mijn comfort zone moeten stappen + hij is erg gezellig. Aan de andere kant, vind ik het erg moeilijk. Ik word al super nerveus en onzeker als ik eraan denk.. Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen of tips heeft? Ik weet het namelijk even niet meer! xx

    Hij wilt trouwens gewoon op zijn kamer relaxen & zijn favoriete serie kijken!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 20:57 ]

    Alwin, we need your supporting! :]
    Alleen niet voor mij. (cat)

    OT: gewoon vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen. ;]
    Anders doe je toch dubbeldaten? ^^

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 20:58 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Als ik het goed begrijp wil je gewoon bevriend met hem zijn? Ik snap wel dat je dan zenuwachtig bent om met hem af te spreken, want het zou toch verkeerd begrepen kunnen worden (zelf als je dat duidelijk hebt gemaakt, jongens kunnen daarin echt hardnekkig zijn). Maar ik snap ook wel dat je bedoelt met die comfort zone. Alleen... Ik denk dat je nog wel genoeg kansen zult krijgen om uit te gaan, misschien met iemand waar je wel iets mee wilt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Aife schreef:
    Alwin, we need your supporting! :]
    Alleen niet voor mij. (cat)

    OT: gewoon vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen. ;]
    Anders doe je toch dubbeldaten? ^^


    Hey, goed dat je me eraan herrinert! Lovetigger zal jou ook helpen :Y)

    Gewoon doen! Film kijken is een van de beste dingen die je kan doen als je het awkward maar leuk vind om met iemand samen te zijn: Praten mag maar hoeft niet! Dus ook al ben je nerveus in het begin, dat maakt niet uit.

    Alleen snap ik niet helemaal wat je nu wilt met die jongen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik voel met je mee, ik heb morgen ook een date met een ontzettend leuke jongen die ik nauwelijks ken .___.
    Succes!


    i put the fun in funeral

    Tempesta schreef:
    Als ik het goed begrijp wil je gewoon bevriend met hem zijn? Ik snap wel dat je dan zenuwachtig bent om met hem af te spreken, want het zou toch verkeerd begrepen kunnen worden (zelf als je dat duidelijk hebt gemaakt, jongens kunnen daarin echt hardnekkig zijn). Maar ik snap ook wel dat je bedoelt met die comfort zone. Alleen... Ik denk dat je nog wel genoeg kansen zult krijgen om uit te gaan, misschien met iemand waar je wel iets mee wilt.

    Ik weet niet of ik alleen met hem bevriend wilt zijn, hij is wel een hele gezellige jongen! Maar voor nu, wil ik liever eerst vaker met hem afspreken voordat ik allemaal dingen ga doen.. Ben namelijk iemand die liever de kat uit de boom kijkt! Maargoed, ik denk aan de ene kant dat dit beter is dat ik een keer een kans ga wagen, wie weet word het wel wat. Aan de andere kant, heb ik ook zoiets van, nee dit word hem niet. Juist omdat ik zo onzeker/verlegen ben!

    Ik heb net hetzelfde probleem, een jongen heeft al 100 keer gevraagd of ik met hem naar de cinema wil gaan of een film wil kijken bij zijn thuis of mijn thuis? Maar ik durf gewoon niet ö Bang dat hij teleurgesteld gaat zijn in hoe mijn karakter echt is :(


    I'm just beautiful me.

    Ik zou eerlijk gezegd niet in een slaapkamer willen zijn met een jongen die met me wilde flikflooien. Ik zou gewoon eerst afspreken in een bioscoop of zo, en dan eens kijken hoe het gaat. Maar wil je wel, meer dan vrienden zijn of dat niet? En heb je hem echt goed duidelijk gemaakt wat je wel en niet wil?


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Tigger schreef:
    (...)

    Hey, goed dat je me eraan herrinert! Lovetigger zal jou ook helpen :Y)

    Gewoon doen! Film kijken is een van de beste dingen die je kan doen als je het awkward maar leuk vind om met iemand samen te zijn: Praten mag maar hoeft niet! Dus ook al ben je nerveus in het begin, dat maakt niet uit.

    Alleen snap ik niet helemaal wat je nu wilt met die jongen.

    Ik weet het zelf ook niet helemaal, hij is wel lief maar ben meer zo een persoon die eerst de kat uit de boom kijkt! Heb nog helemaal niet zo vaak met hem afgesproken en als we dan afgesproken hadden, was het met andere mensen erbij!

    Inieder geval, bedankt voor je reactie! Film kijken is inderdaad wel beter, zo vermijdt je die awkward stilte momenten haha!

    Bumbleblee schreef:
    (...)
    Ik weet niet of ik alleen met hem bevriend wilt zijn, hij is wel een hele gezellige jongen! Maar voor nu, wil ik liever eerst vaker met hem afspreken voordat ik allemaal dingen ga doen.. Ben namelijk iemand die liever de kat uit de boom kijkt! Maargoed, ik denk aan de ene kant dat dit beter is dat ik een keer een kans ga wagen, wie weet word het wel wat. Aan de andere kant, heb ik ook zoiets van, nee dit word hem niet. Juist omdat ik zo onzeker/verlegen ben!

    Oké, dan had ik je niet helemaal goed begrepen. Misschien moet je proberen een beetje informeler af te spreken? Het niet neer te zetten als een 'date', maar gewoon als 'Heb je geen zin om iets te gaan drinken?' Zoiets. Maar ik ben zelf ook slecht in die dingen, vrees ik.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Audacity schreef:
    Ik voel met je mee, ik heb morgen ook een date met een ontzettend leuke jongen die ik nauwelijks ken .___.
    Succes!

    Ah veel succes! Weet zeker dat het goed komt, gewoon jezelf blijven! (: