• Oke, dat mens spoort niet O_O :').

    wtf, bij dat mens zit echt een steekje los.

    wtf , sommige mensen zijn echt gestoord =|


    I solemny swear i am up to no good

    Omdat McDonald's in de ochtend nog geen kipnuggets maakt. Hoe erg ben je dan, als je daardoor al flipt. .___.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Omdat McDonald's in de ochtend nog geen kipnuggets maakt. Hoe erg ben je dan, als je daardoor al flipt. .___.

    Geen idee, maar als je dáár al een probleem van gaat maken, wil ik niet weten hoe de rest van je leven eruit ziet O_O'

    Muslera schreef:
    (...)
    Geen idee, maar als je dáár al een probleem van gaat maken, wil ik niet weten hoe de rest van je leven eruit ziet O_O'

    Daar zat ik dus net aan te denken. x_x Ongelooflijk dat je zo reageert om een paar kipnuggets. Ga dan naar de supermarkt, koop zo'n zak en ga ze zelf bakken. >< Bespaar je nog energie en stress met boos worden ook. ;'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Wtf :'D En gaven ze daarna ook nog haar kip nuggets? O.o of was dat een andere klant? =']

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 19:09 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    OMG, she has lost her mind.


    It's time to be happy again.

    Wtf, die mag echt naar een gekkenhuis of zo.. De kipnuggets waren er nog niet.. Jeesh x'D

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 19:53 ]


    .

    Heb ik gezien op het nieuws. Triest.
    Ik zou als ik hun was gewoon die kip gegeven hebben overigens, die ovens staan toch al aan. Hadden ze zoiets kunnen voorkomen. Alhoewel... als je zo moet doen omdat je anders zoiets kan verwachten... nee, dat gaat te ver.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dat is echt heel gestoord :8


    Beeeeeeeesje :-)

    Another who's gone mad. Who's next?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Eigenlijk moest ik wel lachen toen ik het zag :'D
    maar het is natuurlijk niet normaal wat dat wijf doet.

    Arme vrouw.


    .

    wtf =|


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hingucker schreef:
    Another who's gone mad. Who's next?


    I am.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell